  • 1. Data: 2003-06-01 18:42:48
    Temat: internask
    Od: "social" <s...@i...pl>

    Witam

    Mam problemy z firma internask, googlujac zauwaylem troche postow na ich
    temat ale niestety dowiedzialem sie o tym po fakcie, czy moze mi ktos
    doradzic jak odzyskac pieniadze za domene bo czekam juz miesiac albo
    chociaz wyegzekwowac wykonanie uslugi. Nie moge sie donich dodzwonic nie
    odpowiadaja na wiadomosci na sekretarce a na maile odpowiada ich durny
    skrypt, prosze was pomozcie.

    Z gory dzieki za odpowiedz...

  • 2. Data: 2003-06-02 11:41:40
    Temat: Re: internask
    Od: "rg" <r...@l...pl>

    > Mam problemy z firma internask,
    ..[ciach]
    > Z gory dzieki za odpowiedz...

    Temat byl poruszany niejednokrotnie.
    Sam kiedys bronilem tej firmy ale
    obecne postepowanie "internasku" jest zenujace,
    tel. zajety przez 24 h a jak jest wolny to tez nikt nie odbiera.
    Znajomi wplacili kase za domeny i od ponad 2 miesiecy
    ani kasy ani domeny! posiadam osobiscie wiele domen zarejestrowanych
    "u nich" ale czekam do czasu ich wygasniecia i czas bedzie przeniesc je
    do innej firmy ktora potrafi odebrac telefon.

    poz.
    r.g.

  • 3. Data: 2003-06-09 14:23:03
    Od: "Archie" <a...@N...SPAMpl>

    "rg" wrote...

> [...]
    je
    > do innej firmy ktora potrafi odebrac telefon.

    Ehh, ja chcialem zarejestrowac u nich, wyslalem pieniadze, a tu ani
    kasy ani domeny. Jak narazie zlozylem zamowienie w innej firmie i jak
    do tej pory, firma jest kompetentna, odpowiadaja na wszystkie maile,
    caly czas jest z inmi kontakt. Wczoraj zlozylem zamowienie, dostalem
    potwierdzenie, dzis wplacilem im pieniadze. Teraz zobaczymy, jak oni
    mnie obsmaruja, to sie osobiscie do nich przejade.

    Pozdroffka Archie