  • 1. Data: 2003-06-01 18:42:34
    Temat: Prosba o porade: provider do sieci osiedlowej
    Od: "RS" <r...@m...car>

    Mozna prosic o opinie uzytkownikow od kogo najlepiej
    kupic lacze dla sieci osiedlowej? Czy np. DSL od TPSA
    ma sens ?

    Dziekuje

  • 2. Data: 2003-06-02 07:01:47
    Temat: Re: Prosba o porade: provider do sieci osiedlowej
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "RS" <r...@m...car> napisał w wiadomości
    > Mozna prosic o opinie uzytkownikow od kogo najlepiej
    > kupic lacze dla sieci osiedlowej? Czy np. DSL od TPSA
    > ma sens ?

    obecnie DSL jest chyba najpopularniejszym rozwiazaniem jesli chodzi o sieci
    osiedlowe, jednak jesli to ma byc przedsiewziecie czysto komercyjne to chyba
    raczej trzeba rozejrzec sie za czyms innym z prostej przyczyny - wiecej niz
    1mb tpsa nie proponuje a to lacze przestaje wystarczac przy 30-kilku
    osobach. nie mowiac o kazossaczach ;-)

    --
    kasza

  • 3. Data: 2003-06-03 11:14:25
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    RS w <bbasal$ge8$1@absinth.dialog.net.pl> zeznal:
    > Mozna prosic o opinie uzytkownikow od kogo najlepiej
    > kupic lacze dla sieci osiedlowej? Czy np. DSL od TPSA
    > ma sens ?

    zalezy od wielkosci sieci.... Inne wymagania ma siec na 10 a inna na
    400...

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 4. Data: 2003-06-10 06:18:38
    Od: crazy bejbi <b...@t...usunto.pl>

    Użytkownik RS napisał:
    > Mozna prosic o opinie uzytkownikow od kogo najlepiej
    > kupic lacze dla sieci osiedlowej? Czy np. DSL od TPSA
    > ma sens ?

    ma
    u mnie sieć komercyjna na 24 osoby śmiga, że aż miło
    DSL512 oczywiście

    były dwa problemy:

    kaza - ściągacze przycięta przez htb do 300kbps
    kaza WYCHODZĄCA - 128kbps upstreamu nie wytrzymało - przycięte przez htb.

    i od tego czasu wszyscy są happy.

    wojtek