  • 1. Data: 2010-01-13 09:30:40
    Temat: Połaczenia z nr 000000000
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

    Witam.
    Od jakiegoś czasu nasza centrala jet atakowana połaczeniami przychodzącycmi
    z nr 000000000.
    Są to połaczenia przez wiązki od dwóch róznych operatorów po PRI.
    Po odebraniu takiego połaczenia brak jakiegolokwiek sygnału z drugiej
    strony.
    Czy ktoś spotkał się z czymś takim i ewentualnie gdzie to zgłosic?
    Zaznaczam, że nie sa to połączenia z numerów zastrzeżonych bo centrala takie
    połaczenia identyfikuje jako 99999.

    Ben

  • 2. Data: 2010-01-13 15:49:22
    Temat: Re: Połaczenia z nr 000000000
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 13 Sty, 10:30, "Ben" <i...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Od jakiego czasu nasza centrala jet atakowana po aczeniami przychodz cycmi
    > z nr 000000000.
    > S to po aczenia przez wi zki od dw ch r znych operator w po PRI.
    > Po odebraniu takiego po aczenia brak jakiegolokwiek sygna u z drugiej
    > strony.
    > Czy kto spotka si z czym takim i ewentualnie gdzie to zg osic?
    > Zaznaczam, e nie sa to po czenia z numer w zastrze onych bo centrala takie
    > po aczenia identyfikuje jako 99999.

    Dzisiaj takie połączenia (np. telemarketing bez jakiejkowiek
    identyfikacji)
    to niestety norma. Zgłosić to najlepiej jednemu z 2 operatorów, od
    których
    macie PRI z kawałkiem Waszego billigu gdzie będą właśnie takie
    połączenia
    ale to i tak walka z wiatrakami.

    Ircys

  • 3. Data: 2010-01-14 14:01:48
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

> [...]
    >których
    >macie PRI z kawałkiem Waszego billigu gdzie będą właśnie takie

    Złożyłem reklamacje do operatora, sa juz pierwsze efekty w postaci wskazania
    operatora od którego przychodza te połaczenia, jutro ciag dalszy
    namierzania.

    Ben