  • 1. Data: 2010-01-13 12:30:51
    Temat: zmniejszenie opłat za telefon
    Od: anonim <a...@a...com>

    Aktualnie mam telefon + internet w TP.
    Plant tp 300 + neostrada 512. Rachunek miesięczny to ok 140 zł.
    Gdyby nie internet to już dawno bym się pozbył telefonu stacjonarnego.
    Może załatwić sobie od kogoś bezprzewodowy internet i kupić jakąś bramkę
    VOIP? Jak to w praktyce wygląda jeśli chodzi o koszty miesięczne?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-13 13:07:45
    Temat: Re: zmniejszenie opłat za telefon
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2010-01-13 13:30, anonim pisze:
> [...]
    > Może załatwić sobie od kogoś bezprzewodowy internet i kupić jakąś bramkę
    > VOIP? Jak to w praktyce wygląda jeśli chodzi o koszty miesięczne?

    Zrezygnuj z telefonu i płać tylko za utrzymanie linii (29zł).
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358068/5STR-cennik_us
    lugi_neostrada_tp-nowy_366661809.pdf

    Radio i Voip to średnio dobry pomysł, co kabel to kabel.

    --
    Serwery są przeciążone...
    Prosimy spróbować ponownie za chwilę...

  • 3. Data: 2010-01-13 14:07:29
    Od: anonim <a...@a...com>

    Tomasz Sałajczyk pisze:
    > Zrezygnuj z telefonu i płać tylko za utrzymanie linii (29zł).

    to są kurcze trzy dychy na miesiąc... za nic...
    Czy zmieniał ktoś TP na Netię? Po przeanalizowaniu zaoszczędził bym
    kilkaset złotych rocznie na takiej zmianie. Pytanie jak z jakością?

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-01-13 14:14:15
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2010-01-13 15:07, anonim pisze:

    > to są kurcze trzy dychy na miesiąc... za nic...
    > Czy zmieniał ktoś TP na Netię? Po przeanalizowaniu zaoszczędził bym
    > kilkaset złotych rocznie na takiej zmianie. Pytanie jak z jakością?

    a masz u siebie kable Netii? Bo jak to jest Netia na kablach TP to i tak
    za nie płacisz. Chyba, że myślisz o Netii na Wimaxie...

  • 5. Data: 2010-01-13 14:45:36
    Od: anonim <a...@a...com>

    Tomasz Sałajczyk pisze:
    > a masz u siebie kable Netii? Bo jak to jest Netia na kablach TP to i tak
    > za nie płacisz. Chyba, że myślisz o Netii na Wimaxie...

    Hmmm... wydaje mi się jak podpiszę umowę z Netią jednocześnie zrywając z
    TP, to Netia będzie się rozliczać z tepsą jeśli chodzi o koszty łącza.

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-13 14:47:42
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Hmmm... wydaje mi się jak podpiszę umowę z Netią jednocześnie zrywając z
    > TP, to Netia będzie się rozliczać z tepsą jeśli chodzi o koszty łącza.

    taniej bedzie na pewno, nawet o kilkadziesiat procent
    problem lezy gdzie indziej: dopoki dziala, to jest ok, ale w przypadku
    uszkodzenia moga sie pojawic problemy z usunieciem wieksze niz w tepsie
    netia to moloch, z oferta lepsza niz tepsa, ale niektore aspekty wspolpracy
    zalatuja podobnym betonem

  • 7. Data: 2010-01-13 14:54:47
    Od: anonim <a...@a...com>

    brum pisze:
> [...]
    > netia to moloch, z oferta lepsza niz tepsa, ale niektore aspekty wspolpracy

    ale wiesz coś o takich przypadkach?

    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-01-13 15:09:49
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > ale wiesz coś o takich przypadkach?

    tak
    nie twierdze, ze to norma, ale w dwoch znanych mi przypadkach wlr+bsa netii
    takie problemy wystapily
    zreszta - zbiegiem okolicznosci - w dwoch innych przypadkach bsa, tym razem
    z energisa, bylo podobnie
    energis zrzucal wine na tepse, tepsa na abonenta, a problem byl nietypowy,
    bo nie pomagala zmiana linii ani portu na dslamie
    w koncu zaczelo dzialac, ale zostal niesmak
    nie pamietam zrodla, byc moze uke.gov.pl, kiedys (rok lub dwa lata temu)
    pojawil sie raport o uszkodzeniach dotyczacych adsl
    liczba uszkodzen bsa byla znacznie wieksza niz wlasnych uslug tp
    i oficjalnie nikt nie wiedzial o co chodzi, chociaz kazdy wiedzial o co
    chodzi

  • 9. Data: 2010-01-14 16:23:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *brum* napisał(-a):

> [...]
    > liczba uszkodzen bsa byla znacznie wieksza niz wlasnych uslug tp
    > i oficjalnie nikt nie wiedzial o co chodzi, chociaz kazdy wiedzial o co

    I ja zdaje się padłem tego ofiarą. Chciałem przejść z Neo na Multimo i nie
    dało się. A Neo po perturbacjcach związanych z uwolnieniem się od GTS
    działało bez pudła ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2010-01-14 21:36:17
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 13 Sty, 13:30, anonim <a...@a...com> wrote:
> [...]
    > Może załatwić sobie od kogoś bezprzewodowy internet i kupić jakąś bramkę
    > VOIP? Jak to w praktyce wygląda jeśli chodzi o koszty miesięczne?

    Jak to- pozbyłbyś się telefonu, ale masz jeden z droższych planów. Nie
    używasz, rozumiem, ale płacisz za 300 minut w ab....specific.