  • 11. Data: 2005-01-30 12:08:37
    Temat: Re: Polaczenie dwoch komputerow
    Od: males <m...@c...pl>

    Adam Wysocki wrote:

    > ^
    > Wątpię.

    a ja nie. bedzie chulac

  • 12. Data: 2005-01-30 12:26:11
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    In pl.internet.pomoc males <m...@c...pl> wrote:

    > a ja nie. bedzie chulac

    Zakład o piwo? ;)

    FUT pl.comp.networking.

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    <gophiq> Masz włosy na żel? <sosna> Nie, na prąd. (C) Dialog w pubie

  • 13. Data: 2005-01-30 12:57:16
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Dostałeś plonka od trolla, ja bym się na Twoim miejscu załamał ;-)

    chyba trollka ;-)

    zyga

  • 14. Data: 2005-01-30 14:47:12
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    In pl.internet.polip males <m...@c...pl> wrote:

    > a ja nie. bedzie chulac

    $ echo "obase=2;225"|bc
    11100001

    Troszkę nieciągła ale pewnie windowsom to nie przeszkadza ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2005-01-30 15:40:22
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    In pl.internet.pomoc Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > Troszkę nieciągła ale pewnie windowsom to nie przeszkadza ;-)

    Oj chyba jednak ;)

    http://www.gophi.rulez.pl/i/kompy/netmaska.gif

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    twoja ewentualna kobieta bedzie miala raj:) (C) meganka o crontabach

  • 16. Data: 2005-01-30 18:54:02
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@s...w-s.pl.invalid>

    Adam Wysocki wrote:

    > Oj chyba jednak ;)
    >
    > http://www.gophi.rulez.pl/i/kompy/netmaska.gif

    Jak sie wprowadza w okienku dialogowym to tak jest. Ale od czego regedit...

    Pozdrawiam,
    GWJ

  • 17. Data: 2005-01-30 19:03:07
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Grzegorz Jablonski <g...@s...w-s.pl.invalid> wrote:

    > Jak sie wprowadza w okienku dialogowym to tak jest. Ale od czego regedit...

    Pewnie, niech użytkownik wprowadzi sobie taką maskę w rejestrze, bo
    mu się Windows pluje podczas normalnego wprowadzania, a ktoś na
    newsach napisał mu, że "będzie działało" :D

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    gophi nie jest gejem, a szkoda, bo by był dobry przykład ;) (C) Madi

  • 18. Data: 2005-01-31 12:15:30
    Od: Mariusz "Craig" Cieśla <craig_@_ceti.pl>

    Tako rzecze Zygmunt M. Zarzecki:

    > chyba trollka ;-)

    Nie mniej jednak teraz pozostaje Ci tylko powiesić się na tasiemce IDE w
    łazience ;-)

    --
    Cybernetic Robotic Android Intended for Gratification
    mailto:m.ciesla[at]gmail.com | jid:craig[at]chrome.pl | pgp:0x0E81A915

  • 19. Data: 2005-01-31 15:43:45
    Od: "Krzysiek" <k...@v...pl>

    > Dzieki
    > Adam

    adas sorki za błąd w masce sieci powinno być 255.255.255.0
    jeszcze raz sorki za błąd

  • 20. Data: 2005-01-31 15:46:09
    Od: "Krzysiek" <k...@v...pl>

    > Oj chyba jednak ;)
    >
    > http://www.gophi.rulez.pl/i/kompy/netmaska.gif
    >
    > --
    czy naprawdę nigdy nie przepalcowałeś jakieś liczby ?
    wiem że powinno być 255.255.255.0
    no cóż nikt nie jest doskonały