  • 221. Data: 2010-04-05 17:53:43
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    jerzu pisze:

    > ROTFL... Nie rozśmieszaj mnie.

    Cieszę się, że poprawiłem Tobie humor, niemniej podtrzymuję to
    co napisałem.

    BTW - namierzanie z dzidy laserowej na odległość kilometra,
    to też stanie w krzakach?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 222. Data: 2010-04-05 17:57:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 05 Apr 2010 17:53:43 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Cieszę się, że poprawiłem Tobie humor, niemniej podtrzymuję to
    >co napisałem.
    >BTW - namierzanie z dzidy laserowej na odległość kilometra,
    >to też stanie w krzakach?

    Zalezy .. za wiata sie schowali czy jasno stali.

    Z praktyki - siedzi na poboczu czlowiek ze skrzynka.
    -pierwsze skojarzenie - FR, hamulec.
    -drugie skojarzenie - truskawki sprzedaje, gaz.

    A jak juz widac kto/co to, to juz jest za pozno :-)

    J.

  • 223. Data: 2010-04-05 18:01:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 17:38:56 +0200, Cavallino wrote:

    >Przecież właśnie o to chodzi żeby nic przy gospodarce rząd nie mieszał,
    >wtedy sama się będzie broniła.

    Po pierwsze - nie obroni sie. to juz wiemy z praktyki. Beda cykliczne
    glebokie recesje. Obecna to po trochu tez efekt swobody.

    Po drugie - akurat PIS tez nie mieszal w gospodarce.
    Nie musial, sama sie swietnie rozwijala.

    J.

  • 224. Data: 2010-04-05 18:06:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:

    > Zalezy .. za wiata sie schowali czy jasno stali.

    Uhm - a co za różnica, skoro i tak byłeś namierzony i nie widziałeś?
    Jedziesz sobie 'nieświadomy', a tu smerf Ci macha lizakiem.

    > Z praktyki - siedzi na poboczu czlowiek ze skrzynka.
    > -pierwsze skojarzenie - FR, hamulec.

    To nerwowy jesteś.

    > -drugie skojarzenie - truskawki sprzedaje, gaz.

    Już tu kiedyś opisywałem jak to policja z otwartą przyłbicą
    'jabłka sprzedawała'. Nawet opis na p.r.h.n. trafił.

    > A jak juz widac kto/co to, to juz jest za pozno :-)

    Dlatego warto jeździć +- zgodnie z ograniczeniem i się nie
    stresować.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 225. Data: 2010-04-05 18:50:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > To nie ma żadnego znaczenia. Jeśli łamane są ograniczenia to masz
    > problem,

    To, że Ty masz z czymś problem nie oznacza, że mam go także ja.

    > albo łamiesz tak jak inni i wtedy nie masz problemów. No chyba
    > że się teleportujesz z pominięciem pasa, na który nie da się bezpiecznie
    > wjechać .

    Rzadko jest tak, ze ruch jest tak duży, że nie ma żadnej większej luki, a
    jednocześnie wszyscy istotnie lamią ograniczenia. Albo tak, albo tak.

    --
    cokolwiek

  • 227. Data: 2010-04-05 19:56:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Przedsiębiorców było za malo, by wybrać. Oni mogli tylko zagłosować.
    > Szalę niespodziewanie przechylili młodzi więc odpowiedzialnośc spada
    > na nich.

    co to znaczy mlodzi?
    Poprosze o konkretne dane z konkretnych zródel a nie zwyczajowe ogolniki.

  • 226. Data: 2010-04-05 19:56:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Po drugie - akurat PIS tez nie mieszal w gospodarce.

    Ale chcieli. Tylko, ze akurat nie byli u władzy.

  • 228. Data: 2010-04-05 19:56:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale jak juz kryzys powstal to wlasnie panstwowy interwencjonizm moglby
    > byc rozwiazaniem. Skoro budowlancy sa bez pracy to panstwo powinno
    > zamowic pare potrzebnych budow po niskiej cenie, a nie sie zastanawiac
    > gdzie pozyczyc srodki na zasilki dla bezrobotnych.

    o matko...
    Toz najgorsze, co moznaby zrobic - zamowic cos taniego, byleby wybudowac.
    Wyszedłby z tego tradycyjny socjalizm.

  • 229. Data: 2010-04-05 19:57:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Cieszę się, że poprawiłem Tobie humor, niemniej podtrzymuję to
    > co napisałem.
    >
    > BTW - namierzanie z dzidy laserowej na odległość kilometra,
    > to też stanie w krzakach?

    jeszcze z tymi laserówkami ich nie widziałem.
    Z ostatniego tygodnia w Poznaniu - Głogowska - dwupasmówka, równa, ladnie
    wyremontowana - przejscia dla pieszych tylko ze swiatlami. Notorycznie
    stoja w jedna i druga strone schowani za barierkami (tak, to jest stanie w
    krzakach)
    Warszawska - chowaja sie wsród zaparkowanych samochodów - dwupasmówka z
    ograniczeniem do 70.
    Wlot do Poznania od strony Wrocławia - notorycznie ustawiaja sie na
    ograniczeniu do 50 przy zjezdzie z autostrady - za to bym ich wykastrował.
    Kto, kurwa pozwolił w takim miejsce postawic 50-tke? Dwa pasy, bezkolizyjne
    skrzyzowanie, zadnych przejsc dla pieszych. No ale miejsce do łapania
    swietne - zawsze kogos maja.
    Czyli ammy 2/3 w krzkach i 1/3 w idiotycznym miejscu.
    nie widziałem za to patrolu stojacego przy szkole, czy regulujacego ruch,
    gdzie np. korki robia sie przez idiotycznie ustawione swiatła.
    Jakie wnioski mam wyciagnac? Ze jest ok?

  • 230. Data: 2010-04-05 19:57:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > W przypadku młodego ważniejsze. Wąskie wykształcenie to zbyt mało do
    > podejmowania decyzji ciążących na cały kraj. Trzeba znać tego kogo się
    > wybiera i wybierać nie dlatego, że ładnie obiecuje i jest taki słodki
    > w mediach tylko na podstawie tego co robił przez ostatnie 20 lat.

    Do polityki ludzie po 40 roku zycia?