  • 231. Data: 2013-04-12 23:51:00
    Temat: Re: Polowanie na kolizj?rzed marketem.
    Od: Grzegorz Tomczyk <s...@N...mail.ats.pl>

    W dniu 05.04.2013 09:21, Artur Maśląg pisze:
    > Sytuacja powinna wzbudzić podejrzenia policjantów, a nie prowadzić do
    > klepania po najmniejszej linii oporu.

    Po linii najmniejszego oporu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 232. Data: 2013-04-13 07:29:24
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-11 20:11, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Tak przy okazji: w USA jest mniej więcej tyle sztuk broni ile obywateli (to
    > nie znaczy że wszyscy broń posiadają tylko, że wielu ma po kilka sztuk). W
    > USA dość "modne" są masowe mordy dokonywane przez tzw. szaleńców. PRzy
    > takiej liczbie uzbrojonych obywateli tacy szaleńcy powinni być przynajmniej
    > od czasu do czasu przez owych uzbrojonych obywateli powstrzymywani (zanim
    > zrobi to policyjny SWAT). Zgadnij, ile razy obywatelsko powstrzymano takiego
    > "wesołka"...
    >
    > odpowiedź jest prosta: 0 (słownie zero) razy.

    Dziwnym trafem najwięcej tych wesołków atakuje w miejscach, gdzie
    normalny człowiek broni mieć nie może (szkoła, kino, uczelnia...).

    Co to reszty wypocin - więcej napadów z bronią w ręku (w USA) jest tam,
    gdzie broń jest zakazana.

    --
    Liwiusz

  • 233. Data: 2013-04-13 15:58:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 07:29:24 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

> [...]
    > normalny człowiek broni mieć nie może (szkoła, kino, uczelnia...).
    >
    > Co to reszty wypocin - więcej napadów z bronią w ręku (w USA) jest tam,

    no jasne. na przykład w bazach marines. Ostatnie dwa przypadki skończyły
    się kilkunastoma ofiarami. A każdy tam ma broń i potrafi się nią
    posługiwać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?