  • 1. Data: 2012-03-23 19:10:12
    Temat: Polska TV on-line z internetu
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Kochani,

    mam nowy telewizor Samsunga i VOD z TVP i IPLA, ale nie mam widget'u do
    oglądania na żywo, choć na komputerze mogę to robić. Jest na to rada ?

    Z góry dziękuję

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2012-03-25 16:10:43
    Temat: Re: Polska TV on-line z internetu
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-23 19:10, Roman Rumian pisze:
    > Kochani,
    >
    > mam nowy telewizor Samsunga i VOD z TVP i IPLA, ale nie mam widget'u do
    > oglądania na żywo, choć na komputerze mogę to robić. Jest na to rada ?

    Taki widget nazywa się antena.

  • 3. Data: 2012-03-25 21:51:06
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup

    >Taki widget nazywa się antena.

    Daj spokój. Niektórzy lubią sobie komplikować proste sprawy;)

  • 4. Data: 2012-03-26 00:03:44
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Daj spokój. Niektórzy lubią sobie komplikować proste sprawy;)

    Tak w nim sa 2 widgety antena bo jedna naziemna a 2 satelitarna :))
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 5. Data: 2012-03-26 08:36:59
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2012-03-26 00:03, zho pisze:

    > Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Tak w nim sa 2 widgety antena bo jedna naziemna a 2 satelitarna :))
    > Pozdrawiam ZHO
    > www.akwa.aip.pl

    Czy na tej grupie są sami anonimowi kretyni i nikogo normalnego ?

    Szkoda.

    RR

  • 6. Data: 2012-03-26 21:07:53
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 08:36, Roman Rumian pisze:

    > Czy na tej grupie są sami anonimowi kretyni i nikogo normalnego ?

    Sądząc po niektórych pytaniach, masz rację.

  • 7. Data: 2012-03-29 21:43:38
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 08:36:59 +0200, Roman Rumian napisał(a):

    > Czy na tej grupie są sami anonimowi kretyni i nikogo normalnego ?

    Niestety, ale na to wygląda.
    Rzuć to pytanie na http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung-f52.html - tam
    prędzej uzyskasz sensowną odpowiedź.

    --