  • 1. Data: 2010-08-11 12:26:42
    Temat: [jak dojechać] Warszawa - Mazury(Wilimy)
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Witam,

    w piątek wybieram się na Mazury dokładniej w okolice wsi Wilimy. Nawigacja
    proponuje 2 opcje: dłuższą przez Płońsk, Ciechanów i krótszą przez Pułtusk.
    Różnica to teoretycznie 22km. Pytanie jak najlepiej pojechać? Słyszałem też, że
    alternatywnie można pojechać przez Olsztyn zamiast przez Szczytno ale nie bardzo
    wiem w czym miałoby to pomóc.

    Proszę o rady sugestie. Ile taka trasa zajmie mi czasu jadąc rozsądnie z CB.

    Pozdrawiam,
    Robert

    PS: gdzie, u kogo można nabyć naklejkę pms? Zmieniłem auto a naklejki w żaden
    sposób nie dało się przenieść.

  • 2. Data: 2010-08-11 16:08:25
    Temat: Re: [jak dojechać] Warszawa - Mazury(Wilimy)
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    > Robert
    >
    > PS: gdzie, u kogo można nabyć naklejkę pms? Zmieniłem auto a naklejki w

    Płońsk, Ciechanów, Chorzele (616), Szczytno.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-08-11 17:25:12
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" napisał:

    > Płońsk, Ciechanów, Chorzele (616), Szczytno.

    Fenks.

  • 4. Data: 2010-08-11 19:36:08
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Robert wrote:

    > Fenks.

    Swojego czasu jechalismy na majowke pod Szczytnem - pierwszy samochod
    pojechal przez Poltusk i Makow i tam podobno sporo FR.

    Ja pojechalem wlasnie przez Plonsk, Ciechanow i jechalo sie calkiem
    fajnie - jakby mniej wiosek po drodze.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2010-08-11 20:03:32
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    > Swojego czasu jechalismy na majowke pod Szczytnem - pierwszy samochod
    > pojechal przez Poltusk i Makow i tam podobno sporo FR.

    Chodzilo mi o Pultusk oczywiscie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2010-08-11 21:28:23
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pojechal przez Poltusk i Makow i tam podobno sporo FR.
    >
    > Ja pojechalem wlasnie przez Plonsk, Ciechanow i jechalo sie calkiem

    Jest niewiele wiosek, a i droga jest na pewnych odcinkach nowa. Uwaga na
    przejazd kolejowy w Chorzelach bo jest masakryczny.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-08-11 23:52:35
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Adam Szewczak wrote:

    > Jest niewiele wiosek, a i droga jest na pewnych odcinkach nowa.
    > Uwaga na przejazd kolejowy w Chorzelach bo jest masakryczny.

    Ten z szykana?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2010-08-12 00:09:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Ten z szykana?
    >
    > --
    tzn ?

    No tam chyba jest jeden, taki mocno nierowny ;P

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-08-12 03:13:21
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Adam Szewczak wrote:

    > tzn ?
    >
    > No tam chyba jest jeden, taki mocno nierowny ;P

    To chyba mi sie cos pomylilo :)
    Poza tym 'mocno nierowny' pasuje do wiekszosci przejazdow kolejowych.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2010-08-12 15:25:51
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > To chyba mi sie cos pomylilo :)
    > Poza tym 'mocno nierowny' pasuje do wiekszosci przejazdow kolejowych.
    >
    > --

    To w takim razie ten jest mega nierowny :)

    PZDr
    Adam