  • 31. Data: 2013-12-22 11:29:03
    Temat: Re: Pomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie żarówek
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "pasatona" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:52b63ddb$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

    > znasz jakieś sprawdzone miejsce gdzie regenerują te odbłyśniki w okolicach
    > Warszawy?

    wszędzie polecanym gościem jest Hubert Cugier
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=169
    65344

    Zrobi to wysyłkowo. Jak się dogadasz to wyśle Ci nowe odblaski a potem
    odeślesz mu swoje.

    > Czy po regeneracji jest szansa, że wytrzymają dłużej niż oryginał? Czy
    > trzeba wysyłać

    Trzeba odesłać stare na wymianę, on prześle zregenerowane które juz ma
    gotowe.
    NIe wiem ile wytrzymają ale robi to solidnie

    > całe lampy czy można wydłubać samemu sam odbłyśnik i ile trzeba czekać na
    > wykonanie?

    zależy od reflektora. Nie wiem jak jest w vectrze. Ja w superbie musiałem
    praktycznie cały reflektor rozbierać - dla przeciętnego użytkownika jest to
    niewykonalne.

    Zadwoń do HC regeneracja i spytaj. Mają w tym duże doświadczenie.