  • 91. Data: 2019-09-14 17:06:42
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2019 o 15:46, RadoslawF pisze:

    > W celu poinformowania.

    A jakie ta informacja niesie znaczenie w kontekście dyskusji?
    --
    Shrek

  • 92. Data: 2019-09-14 23:04:13
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-14 o 17:06, Shrek pisze:

    > A jakie ta informacja niesie znaczenie w kontekście dyskusji?

    Wyjaśnienie dlaczego muszą.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2019-09-15 07:18:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2019 o 23:04, RadoslawF pisze:

    > Wyjaśnienie dlaczego muszą.

    N podstawie przepisu któryś kiedyś ponoć był?

    --
    Shrek

  • 94. Data: 2019-09-15 17:10:56
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-15 o 07:18, Shrek pisze:

    > N podstawie przepisu któryś kiedyś ponoć był?

    "Ponoć" to już ty twierdzisz.
    Chcesz to udowodnić zgodnie ze swoim zwyczajem wymagania
    udowadniania od innych?

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2019-09-15 19:56:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2019 o 17:10, RadoslawF pisze:

    > "Ponoć" to już ty twierdzisz.

    To dawaj linka do źródełka. A dopóki nie dasz to ponoć. Niektórzy
    twierdzą, że ziemia jest płaska. Na słowo im nie wierzę.

    --
    Shrek

  • 96. Data: 2019-09-15 20:01:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-14 12:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest ...

    > Ona go chyba tez zauwazyła i zgłupiała. Ani nie zahamowała w pore ani nie
    > przyspieszyła w pore... po prostu czekała co sie stanie.

    Skąd taka teza?

  • 97. Data: 2019-09-16 09:17:12
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-15 o 19:56, Shrek pisze:

    > To dawaj linka do źródełka. A dopóki nie dasz to ponoć. Niektórzy
    > twierdzą, że ziemia jest płaska. Na słowo im nie wierzę.

    Poczekam na linka udowodniającego że "ponoć był".
    Czas start.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2019-09-16 18:20:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 09:17, RadoslawF pisze:

    > Poczekam na linka udowodniającego że "ponoć był".
    > Czas start.

    No chyba cię pojebało. EOT.

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2019-09-16 21:47:04
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-16 o 18:20, Shrek pisze:

    > No chyba cię pojebało. EOT.

    Kiedy to ciebie pojebało i to dosyć mocno.
    Za każdym razem jak nie masz argumentu to robisz uniki
    w stylu "podaj podstawę prawną" czy "podaj link".

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2019-09-17 06:31:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 21:47, RadoslawF pisze:

    > Kiedy to ciebie pojebało i to dosyć mocno.
    > Za każdym razem jak nie masz argumentu to robisz uniki
    > w stylu "podaj podstawę prawną" czy "podaj link".

    Jprd.

    "> A niby czemu muszą?

    Kiedyś był przepis nakładający obowiązek uzyskania zeznania
    obu stron. Już go nie ma? "

    Ty się powołujesz na przepis (zwłaszcza nie wiadomo czy jeszcze
    istniejący), ty dajesz źródełko do oceny, a nie ja sobie szukam co ty
    miałeś na myśli (być może nawet miałeś rację, ale moim zdaniem nie i coś
    sobie uroiłeś - wtedy miałbym znaleźć nieistniejący przepis, co zawadza
    o czajniczek russella ). Twoje oświadczenie, ze kiedyś był i może jest
    jest dla mnie równie wartościowe jak oświadczenie, że ziemia jest płaska.

    --
    Shrek