  • 41. Data: 2019-09-12 18:51:58
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 22:44, kk pisze:

    > Jakby było widać to by sprawy nie było.

    Skoro widać na nagraniu robionym taboretem, to znaczy że widać. Jak nie
    widzisz, to komunikacja miejska.

    > Wątpliwości z d..y

    NIe ma żadnych wątpliwości - winna jest kierująca samochodem.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2019-09-12 18:52:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 22:52, 'TomN' pisze:

    > Podeprzesz to powyższe twierdzenie
    > przepisami+psychotechnicznymbadaniem||logiką?

    Poważnie?

    Ps - masz mnie w pląkownicy.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2019-09-12 18:53:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 12:01, J.F. pisze:

    > Pominales "widzi kawal pustej jezdni".
    > Gdyby motocyklista jechal 50 ... :-P

    Policzył już ktoś ile jechał?

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2019-09-12 19:14:18
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-12 o 18:50, Shrek pisze:

    > Nie wiem - a jest? Przecież to byłoby bez sensu - powiedzmy że ofiara
    > zapada w śpiączkę. Albo sprawca wyjeżdza to Telavivu. I co - nie ma
    > winnych, nie ma OC?

    Przepisy regulowały przypadek śmierci świadka, wyjazdu do Telavivu nie.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2019-09-12 19:18:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 19:14, RadoslawF pisze:

    > Przepisy regulowały przypadek śmierci świadka, wyjazdu do Telavivu nie.

    Strony, nie świadka. Podasz przepis?

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2019-09-12 19:24:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 11.09.2019 o 22:26, RadoslawF pisze:

    >Nie wiem - a jest? Przecież to byłoby bez sensu - powiedzmy że ofiara
    >zapada w śpiączkę. Albo sprawca wyjeżdza to Telavivu. I co - nie ma
    >winnych, nie ma OC?

    Z OC jakos tak moze wyjsc.
    Sprawca domniemany nie podpisal mandatu, to ubezpieczyciel czeka.

    Kiedy wyplaci to jestem ciekaw.
    Niby mozna o wyplate zawnioskowac, i w miare jasnych przypadkach
    powinien we wlasnym dobrze pojetym interesie wyplacic szybko, bo za
    zwloke naleza sie odsetki.
    Mozna tez go pozwac cywilnie.
    Ale praktyka wyglada chyba gorzej.

    Kiedys byly sady 24h.
    Jedna zalete mialy - jak sprawca byl nietrzezwy, to go jednak w ciagu
    tych 24-72h, bo musial wytrzezwiec, skazywaly.

    A teraz policja chyba nawet nie moze takiemu mandatu zaproponowac, i
    wyplata sie przedluza pewnie o miesiace.

    J.

  • 47. Data: 2019-09-12 19:28:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-12 18:51, Shrek wrote:

    > Skoro widać na nagraniu robionym taboretem, to znaczy że widać.

    Otwieram filmik, widzę obraz z jadącego samochodu, skręcanie i bum.
    Pomyślałem, że z tyłu. Dopiero na powtórce dostrzegłem, że ktoś wjechał
    z przodu. Nikt mi nie mówił że mam nie widzieć. Czyli można nie zauważyć.

    > Jak nie
    > widzisz, to komunikacja miejska.

    Już dwie osoby nie zauważyły.

    > NIe ma żadnych wątpliwości - winna jest kierująca samochodem.

    Wątpliwości były co do upewnienia się. Z d..y twierdzisz, że nie.

  • 48. Data: 2019-09-12 19:35:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 19:28, kk pisze:

    > Otwieram filmik, widzę obraz z jadącego samochodu, skręcanie i bum.
    > Pomyślałem, że z tyłu. Dopiero na powtórce dostrzegłem, że ktoś wjechał
    > z przodu. Nikt mi nie mówił że mam nie widzieć. Czyli można nie zauważyć.

    Oczywiście, że można. Wtedy jest to sygnał, że może nie nalezy prowadzić
    samochodu. Zwłaszcza jeśli w tej ślepocie trwamy. Też mi się zdażyło
    czegoś nie zwuważyć, coś odpierdolić - jestem tylko człowiekiem. Tylko
    że ja nie twierdze, że to normalna sprawa - zjebałem, na szczęście bez
    konsekwencji, czasem dzięki przytomności i umiejętności innych - chwała
    im za to, nauczka dla mnie.

    > Już dwie osoby nie zauważyły.

    Zmieścicie się;)

    > Wątpliwości były co do upewnienia się. Z d..y twierdzisz, że nie.

    Nie wiem gdzie tu masz watpliwości. Skoro jebnęła to znaczy że kiepsko
    się upewniła. Teraz pytanie czy dało się upewnić lepiej... Ja nie mam tu
    watpliwości.

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2019-09-12 19:37:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 19:24, J.F. pisze:

    > Z OC jakos tak moze wyjsc.
    > Sprawca domniemany nie podpisal mandatu, to ubezpieczyciel czeka.

    No dobrze - ale policja też czeka? Aż się sprawca z telaviu zgłosi
    dobrowolnie na przesłuchanie albo strona wybudzi się ze spiączki? Kupy
    się to nie trzyma.

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2019-09-12 19:54:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-12 19:35, Shrek wrote:

> [...]
    > że ja nie twierdze, że to normalna sprawa - zjebałem, na szczęście bez
    > konsekwencji, czasem dzięki przytomności i umiejętności innych - chwała

    Twierdzisz
    "
    Generalnie nie ma to specjalnie znaczenia - obowiązuje zasada "widzę, że
    nie ma przeszkód to jadę" a nie "nie widzę przeszkód to jadę". Może
    jakby się dało udowodnić, że mimo dołożenia wszelkich starań nie mogła
    go dojrzeć bo zapierdalał ponad wszelkie pojęcie. No ale tak nie było -
    po prostu słabo patrzyła
    "
    Kompletne bzdury. Kobieta "dołożyła wszelkich starań", bo niby co
    jeszcze mogła zrobić, ale jednak nie zauważyła i tyle.

    > Zmieścicie się;)

    > Nie wiem gdzie tu masz watpliwości. Skoro jebnęła to znaczy że kiepsko
    > się upewniła. Teraz pytanie czy dało się upewnić lepiej... Ja nie mam tu
    > watpliwości.

    No i to są bzdury. Z fakty, że "jebnęła" nijak nie wynika, że nie
    upewniła się. Z okoliczności wynika właśnie, że raczej uzyskała pewność
    co do tego. Tak jak ja oglądnąłem filmik i nie zauważyłem tak zapewne
    ona nie zauważyła. Nie o to chodzi czy motycykliście należy się
    odszkodowanie od kobiety tylko czy jest w kobiecie jakaś wina. Ty tę
    winę z d..y wymyślasz.