  • 31. Data: 2019-09-12 09:42:17
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: p...@g...com

    --Grazyna poczatkowo istotnie nie widzi motucyklisty, za to widzi kawal
    pustej jezdni.

    zadam ci podchwytliwe pytanie:
    jeśli masz utrudniona widoczność, wysepka, znak, TIR, słoń to jedziesz na pale czy
    czekasz ?

    --A potem jest taki czas, gdy juz motor widac, ale Grazyna ... albo nie
    patrzy, albo nie wie co zrobic.

    zombie ?

    --No coz - nastepnym razem oboje beda bardziej uwazac :-)

    niewątpliwie

  • 32. Data: 2019-09-12 12:01:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadboomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    pustej jezdni.

    >zadam ci podchwytliwe pytanie:
    >jeśli masz utrudniona widoczność, wysepka, znak, TIR, słoń to

    Pominales "widzi kawal pustej jezdni".
    Gdyby motocyklista jechal 50 ... :-P

    >--A potem jest taki czas, gdy juz motor widac, ale Grazyna ... albo
    >nie
    patrzy, albo nie wie co zrobic.

    >zombie ?

    Niby tak, ale kto wie - moze sie skupila na patrzeniu w boczna droge.
    A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej
    drogi ...

    J.

  • 33. Data: 2019-09-12 12:09:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-09-11 o 19:38, J.F. pisze:
> [...]
    uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html

    >Mam zablokowana javę i java skrypt więc nie zobaczę.

    Niemozliwe, bez JS juz sie przeciez nie da korzystac z internetu :-)
    A filmy wbudowane w przegladarke ..

    >Powód do uznania winnym motocyklisty znalazłem bez tego
    >zgodnie z sugestią przedpiscy.
    >A czasy kiedy winnym stawało się z automatu chyba już minęły
    >w czasach wszechobecnych kamer.

    No wlasnie jest kamera, ale to trzeba zobaczyc, zeby ocenic ...

    J.

  • 34. Data: 2019-09-12 12:18:24
    Od: p...@g...com

    -- Pominales

    nie masz patrzec na "kawal pustej jezdni" tylko upewnić się czy nic nie nadjeżdża z
    naprzeciwka ... upraszczajac nie widzisz = nie jedziesz

    --Niby tak, ale kto wie - moze sie skupila na patrzeniu w boczna droge.

    aha czyli patrzy w lewo zamiast przed siebie ? jakies (absurdalne) pomysly dlaczego
    mialaby tak robic ? utrudnione pole widzenia wysepka/znak a ta patrzy w lewo ?

    --A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej
    drogi ...

    wjechal w maske/przednie drzwi czyli trudno mowic ze juz zjezdzala

  • 35. Data: 2019-09-12 12:50:33
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    W dniu 2019-09-11 o 17:37, Cavallino pisze:

    > Ty.

    Tak

    > Ty.

    Niekoniecznie, zależy od długości drogi z której wyjechałeś.

    Kurcze, 2 raz piszę, poprzedniego nie widzę, zjadło coś?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 36. Data: 2019-09-12 12:52:43
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-12 o 12:09, J.F. pisze:

    uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html

    > Niemozliwe, bez JS juz sie przeciez nie da korzystac z internetu :-)
    > A filmy wbudowane w przegladarke ..

    Dzieci nie potrafią. Uzależnieni od internetu widać też nie.
    Reszta bez problemu.

    > No wlasnie jest kamera, ale to trzeba zobaczyc, zeby ocenic ...

    Raczej powinien to zobaczyć fachowiec.
    Prędkość pojazdu na podstawie filmu z jego kamery potrafię wyliczyć.
    No poza miastem jak można słupki policzyć. :-)
    Prędkość pojazdu z kamery auta jadącego na przeciwko lub stojącego
    już nie bardzo. Ty pewnie też więc własnooczne zobaczenie niekoniecznie
    pomoże.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2019-09-12 12:59:15
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-12 o 12:18, p...@g...com pisze:

    > -- Pominales
    >
    > nie masz patrzec na "kawal pustej jezdni" tylko upewnić się czy nic nie nadjeżdża z
    naprzeciwka ... upraszczajac nie widzisz = nie jedziesz

    Nieprawda.
    Masz obserwować obie drogi i jeszcze w lusterku sprawdzić czy cię aby
    radiowóz lub inny zapierdalacz nie wyprzedza. Nie wszyscy to potrafią
    robić równocześnie.

> [...]
    mialaby tak robic ? utrudnione pole widzenia wysepka/znak a ta patrzy w lewo ?

    W lewo skręca to i w lewo patrzy żeby nie rozjechać pieszego, rowerzysty
    lub nie trafić w kogoś kto z lewej wyjeżdża w swoje lewo.

    > --A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej
    > drogi ...
    >
    > wjechal w maske/przednie drzwi czyli trudno mowic ze juz zjezdzala

    Może chciała zrobić to bezpiecznie, zgodnie z pouczeniem "lataj synku
    powoli i nisko".

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2019-09-12 13:19:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >-- Pominales
    >nie masz patrzec na "kawal pustej jezdni" tylko upewnić się czy nic
    >nie nadjeżdża z naprzeciwka ... upraszczajac nie widzisz = nie
    >jedziesz

    To tak nie dziala, bo moze jedzie 200 :-)

> [...]

    >aha czyli patrzy w lewo zamiast przed siebie ? jakies (absurdalne)
    >pomysly dlaczego mialaby tak robic ? utrudnione pole widzenia

    Skreca w lewo, to musi sie popatrzec w lewo, co sie tam dzieje.
    Czlowiek ma dosc waski kat swiadomego widzenia ..

    >--A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej
    >drogi ...
    >wjechal w maske/przednie drzwi czyli trudno mowic ze juz zjezdzala

    Bo bardzo wolno skrecala :-)

    J.

  • 39. Data: 2019-09-12 14:53:37
    Od: p...@g...com

    --To tak nie dziala, bo moze jedzie 200 :-)

    spoko biegly policzy ale obstawiam max 20+

    -- Bo bardzo wolno skrecala :-)

    wolniej by jechala to by zdazyl :-)

  • 40. Data: 2019-09-12 18:50:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 22:26, RadoslawF pisze:

    > Kiedyś był przepis nakładający obowiązek uzyskania zeznania
    > obu stron. Już go nie ma?

    Nie wiem - a jest? Przecież to byłoby bez sensu - powiedzmy że ofiara
    zapada w śpiączkę. Albo sprawca wyjeżdza to Telavivu. I co - nie ma
    winnych, nie ma OC?

    --
    Shrek