  • 1. Data: 2012-09-26 13:37:15
    Temat: Pomocy z kompilacja kodu C
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Czy moglby mi ktos skompilowac pod Windows plugina do Linphona obslugujacego
    kodek G729:

    tutaj src w C:
    http://download.savannah.gnu.org/releases/linphone/p
    lugins/sources/bcg729-1.0.0.tar.gz

    A tu strona Linphona:

    http://www.linphone.org/eng/download/

    Z gory dzieki.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2012-09-27 12:15:30
    Temat: Re: Pomocy z kompilacja kodu C
    Od: Tomasz Sowa <t...@N...ttmath.org>

    On 2012.09.26 13:37, R.e.m.e.K wrote:

    > Czy moglby mi ktos skompilowac pod Windows plugina do Linphona
> [...]

    skompilowane przy pomocy gcc 4.6.3 (mingw) z uzyciem:
    ./configure --prefix=/c/linphoneplugin
    a tutaj cała zawartość tego katalogu:
    http://tmp.slimaczek.pl/tmp/linphoneplugin.tar.gz

    --
    Tomek
    http://www.ttmath.org

  • 3. Data: 2012-09-28 10:48:34
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 12:15:30 +0200, Tomasz Sowa napisał(a):

    > skompilowane przy pomocy gcc 4.6.3 (mingw) z uzyciem:
    > ./configure --prefix=/c/linphoneplugin
    > a tutaj cała zawartość tego katalogu:
    > http://tmp.slimaczek.pl/tmp/linphoneplugin.tar.gz

    Wielkie dzieki! :-)