  • 1. Data: 2012-09-25 12:02:01
    Temat: cache dyskowe
    Od: kenobi <p...@g...com>

    wychodzi na to jak sie zastanowic ze cache
    dyskowe to wazna sprawa, mi np pierwsza
    kompilacja projektu zajmuje 6 sekund a
    kolejne jedna; tak samo zwykle uzywanie
    systemu, zwlaszcza otwieranie folderow
    z duza iloscia plikow, vel uruchamianie
    duzych programow itp

    Tymczasem nie bardzo sie orientuje jak to
    jest z ustawianiem tego..

    Czy cache dyskowe opiera sie glownie na
    ram wbudowanym w dysk czy to kwestia systemowej
    rezerwy. Czy ktos kojarzy gdzie to sie ustawia
    (pod winda/w xp) i jak to ew 'polepszyc'

    Odzielna kwestia czy winda to dobrze robi w sensie
    algorytmow (i mw jak ?)

  • 2. Data: 2012-09-25 14:25:08
    Temat: Re: cache dyskowe
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    http://www.lmgtfy.com/?q=disk+read+cache+windows

    > Odzielna kwestia czy winda to dobrze robi w sensie
    > algorytmow (i mw jak ?)

    Co za różnica, ty i tak byś to zrobił lepiej.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2012-09-25 14:51:48
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.09.2012 14:25, Adam Wysocki wrote:

    > Co za różnica, ty i tak byś to zrobił lepiej.

    Zwłaszcza w systemie z przed 11 lat.

    Michoo