  • 1. Data: 2012-09-27 15:39:03
    Temat: (about) allegro
    Od: kenobi <p...@g...com>

    Ostatnio zainteresowalem sie biblioteką allegro
    (c-owa biblioteka wspomagajace klepanie gierek
    m.in. pod winde), Ogolnie moje zainteresowanie
    wzbudzila bliska mi postac kodow spod tej libki
    jakie czasem ludzie postuja na fora.

    Pobiezne zerkniecie tez potwierdzilo moje dobre
    wrazenie. Bardzo ciekawie mi sie to przeglada
    (przegladalem poki co helpa do api i naglowki)
    z perspektywy nawet nie uzytkownika co kogos
    kto pisal/pisze sobie sam cos podobego - wtedy
    mozna ocenic i docenic zriobiona tu robote.

    Mam/bede mial jak dokladniej przejrze, pare
    pewnie bardziej szczegolowych uwag,

    Chwilowo jedna sprawa - z tego co spojrzalem zeby
    obslugiwac input w allegro korzysta sie z kolejki
    )'queued input'), tymczasem z mojego doswiadczenia
    jakby wynika ze nic takiego nie jest potrzebne,
    w sumie po temu ze winda robi to sama (tj raczej
    kolejkuje eventy ) tak ze nie trzeba uzywac nawet
    tego pojecia po prostu kod usera uzywa wylacznie
    ewentu - po co mu kolejka ?

  • 2. Data: 2012-09-27 15:56:41
    Temat: Re: (about) allegro
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 9/27/2012 3:39 PM, kenobi wrote:

> [...]
    > kolejkuje eventy ) tak ze nie trzeba uzywac nawet
    > tego pojecia po prostu kod usera uzywa wylacznie

    Może dlatego, że allegro jest biblioteką wieloplatformową - ja pamiętam
    jeszcze jej wcielenie pod DOS-a. Mechanizmy obsługi zdarzeń w różnych
    systemach są różne, więc potrzebny jest wspólny do nich interfejs.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 3. Data: 2012-09-27 16:28:59
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2012 15:57:44 UTC+2 użytkownik Arkadiusz Dymek napisał:

    > Może dlatego, że allegro jest biblioteką wieloplatformową - ja pamiętam
    >
    > jeszcze jej wcielenie pod DOS-a. Mechanizmy obsługi zdarzeń w różnych
    >
    > systemach są różne, więc potrzebny jest wspólny do nich interfejs.

    wtdy mogalby zachodzic robienia kolejki
    w bebechach biblioteki ale po co zawracac
    nia glowe userowi - uzytkonik potrzebuje
    tylko (kolejkowanego) ewentu - (w kazdym
    razie ja tak mam )

  • 4. Data: 2012-09-27 17:17:46
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2012 15:29:00 UTC+1 użytkownik kenobi napisał:

    > wtdy mogalby zachodzic robienia kolejki
    >
    > w bebechach biblioteki ale po co zawracac
    >
    > nia glowe userowi - uzytkonik potrzebuje
    >
    > tylko (kolejkowanego) ewentu - (w kazdym
    >
    > razie ja tak mam )

    Nie kazdy ma tak jak Ty.

    RW

  • 5. Data: 2012-09-27 17:24:39
    Od: kenobi <p...@g...com>

    > Nie kazdy ma tak jak Ty.

    Szczesliwie tez nie kazdy ma tak jak 'Ty',
    zeby nie zauwazac durnoty takowych wypowiedzi
    - masz cos do powiedzenia to powiedz, ale
    odstawianie durnia tego typu wypowiedziami
    nie sposob nie zaliczyd na konto grupowiego
    'wieprzenia' (nie dziw sie pozniej;).

  • 6. Data: 2012-09-27 17:30:55
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2012 17:24:40 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:

> [...]
    > - masz cos do powiedzenia to powiedz, ale
    > odstawianie durnia tego typu wypowiedziami
    > nie sposob nie zaliczyd na konto grupowiego

    (PS skomentowalem ten nieszczesny przyklad
    wieprzenia aby zilustrowac problem, o ile
    niewieprzaca czesc grupy potrafi czasem
    powiedziec cos na temat to zawsze wyskoczy
    jakis grupowicz z podobna wypowiedzia ktora nie
    jest niczym innym tylko wieprzeniem-dreszeniem
    O ile grupa ma miec jakis merytoryczny sens
    to tego typu wieprzenie mz nie powinno miec
    miejsca.

  • 7. Data: 2012-09-27 19:34:35
    Od: kenobi <p...@g...com>

    moze zreszta jestem troche przewrazliwiony ale
    zaiste denerwuja mnie takie takie odpowiedzi-smieci; odpowiedz powinn miec minimalny
    merytoryczny sens

  • 8. Data: 2012-09-27 23:13:08
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2012 18:34:35 UTC+1 użytkownik kenobi napisał:
    > moze zreszta jestem troche przewrazliwiony ale
    >
    > zaiste denerwuja mnie takie takie odpowiedzi-smieci; odpowiedz powinn miec
    minimalny merytoryczny sens

    I dlatego udzieliles swoich trzech pozamerytorycznych?

    RW

  • 9. Data: 2012-09-27 23:32:37
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 14:13:08 -0700, Roman W napisal:

    > I dlatego udzieliles swoich trzech pozamerytorycznych?

    Nie wiem czy dobrze robię ale odpowiadam w wątku, gdzie była mowa
    o ewentach nie zachodzących bo czekających w kolejce w bebechach.
    Fir tak ma, zaiste, jego winda takie ewenty obsługuje. Nie ma
    sensu zachodzić w głowę, skoro takie rzeczy wychodzą.

    --
    Edek

  • 10. Data: 2012-09-27 23:35:02
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 10:34:35 -0700, kenobi napisal:

    > moze zreszta jestem troche przewrazliwiony ale
    > zaiste denerwuja mnie takie takie odpowiedzi-smieci; odpowiedz powinn miec
    minimalny merytoryczny sens

    Np: trollu?

    --
    Edek