  • 1. Data: 2012-09-26 15:21:05
    Temat: Pomysł vs Grafika
    Od: Przemysław Jedynowicz <b...@g...com>

    Witajcie,

    Chciałbym poznać waszą opinię na temat jakie szanse mają dziś projekty genialne,
    jednak niedopracowane graficznie. Czy dobry pomysł zrealizowany w (nazwijmy to
    umownie) web 1.0 (html + php + mysql, ale głównie tekst i statyczna grafika) ma
    szansę konkurować z kiczowatymi pomysłami ale ubranymi w ładne graficzne szaty web
    2.0 + integracje z facebookiem itp?

    Ja sam mam kilka fajnych pomysłów, pokupowane domeny, jednak brak mi umiejętności by
    stworzyć ładną wizualnie stronę (mimo, iż dałbym radę ją odpowiednio oprogramować) i
    dlatego też pomysły nie wyszły z szuflady...

    Pozdrawiam!
    --
    Przemysław Jedynowicz

  • 2. Data: 2012-09-26 16:47:19
    Temat: Re: Pomysł vs Grafika
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@i...pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 06:21:05 -0700, Przemysław Jedynowicz napisał(a):

> [...]
    > głównie tekst i statyczna grafika) ma szansę konkurować z kiczowatymi
    > pomysłami ale ubranymi w ładne graficzne szaty web 2.0 + integracje z

    ma. spojrz na przyklad na takie craigslist.org, ktore wystartoewalo
    stosunkowo niedawno i od samego poczatku jest hitem w usa, mimo ze wciaz
    wyglada jak zrobione we front page'u ;)

  • 3. Data: 2012-09-26 21:34:06
    Od: Mirosław Zalewski <m...@n...reply.invalid>

    środa, 26 września 2012 15:21. Wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Przemysław Jedynowicz:

> [...]
    > statyczna grafika) ma szansę konkurować z kiczowatymi pomysłami ale
    > ubranymi w ładne graficzne szaty web 2.0 + integracje z facebookiem itp?

    Nie ma reguł. Pewnie nawet nie wiemy, ile genialnych projektów z doskonałą
    oprawą graficzną nie przetrwało próby czasu.

    Jeżeli nie spróbujesz, to się nie przekonasz, ot co.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2012-09-26 22:14:31
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 26 Sep 2012 06:21:05 -0700 (PDT), Przemysław Jedynowicz napisał(a):

> [...]
    by stworzyć ładną wizualnie stronę (mimo, iż dałbym radę ją odpowiednio oprogramować)
    i dlatego też pomysły nie wyszły z szuflady...

    IMO jeśli pomysł jest naprawdę dobry i brak tylko umiejętności graficznych,
    to skupiłbym się na stworzeniu czegoś co będzie brzydkie, ale użyteczne.

    Użyteczność jest ważna, bo inaczej gros ludzi się może zniechęcić jeszcze
    zanim zdążą poznać narzędzie, czy co tam wymyślisz.

    Alternatywnie możesz kupić jakiś gotowy szablon np. na themeforest.net i na
    nim pracować na starcie. Ale naprawdę, jeśli pomysł jest dobry, to po
    zrealizowaniu nie będzie problemu poprawić takie niuanse jak grafika :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-09-27 07:50:14
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    Tylko pomysł jest ważny, bo grafikę do pomysłu zawsze dorobisz,
    natomiast pomysłu do grafiki... to się nie uda :)
    --
    td