  • 1. Data: 2012-09-20 21:02:04
    Temat: o kur...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ojej, a co to Tusk i Gronkiewicz zrobili z newsami google?
    isnieje jakiś sposób na znalezienie wątku po ID? szukam w tej nowej odsłonie
    już z pół dnia i nie mogę namierzyć...

  • 2. Data: 2012-09-20 22:25:11
    Temat: Re: o kur...
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@i...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 21:02:04 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > ojej, a co to Tusk i Gronkiewicz zrobili z newsami google?

    i wlasnie przestalem sie dziwic, ze sa na swiecie ludzie ktorzy wierza w
    sciagniecie samolotu wielkim magnesem pod smolenskiem.

  • 3. Data: 2012-09-20 22:43:21
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 20.09.2012, identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wroted:

    > ojej, a co to Tusk i Gronkiewicz zrobili z newsami google?
    > isnieje jakiś sposób na znalezienie wątku po ID? szukam w tej
    > nowej odsłonie już z pół dnia i nie mogę namierzyć...

    http://groups.google.pl/advanced_search?hl=pl&q=&hl=
    pl

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 4. Data: 2012-09-20 23:01:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może ja jestem jakiś głupi, ale nie jestem w stanie przejść dalej to:
    http://e-serwis.org/smietnik/grups_google.PNG
    czego bym nie wciskał, ciągle dostaję tą stronę...

    że niby mam się zarejestrować i podać jeszcze swój pesel i hasło do konta
    bankowego? tusk niech podaje jak taki mądry...

  • 5. Data: 2012-09-21 08:34:20
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    http://groups.google.pl/groups/search?as_umsgid=k3fp
    7a$8ea$...@n...news.atman.pl
    Podmien message-id w linku. Jesli nie dziala i przekieruje Cie do nowej
    wersji Groups - sprobuj otworzyc w przegladarce uruchomionej w trybie
    prywatnym.

    Alternatywa:
    http://42.pl/na
    http://42.pl/news
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2012-09-26 01:07:40
    Od: Nie karmic trolla <n...@t...cc>

    W dniu 20.09.2012 21:02, identyfikator: 20040501 pisze:
    > ojej, a co to Tusk i Gronkiewicz zrobili z newsami google?
    > isnieje jakiś sposób na znalezienie wątku po ID? szukam w tej nowej
    > odsłonie już z pół dnia i nie mogę namierzyć...

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html

  • 7. Data: 2012-09-26 13:21:43
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    On Wed, 26 Sep 2012 01:07:40 +0200, Nie karmic trolla <n...@t...cc> wrote:

    >http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tr
    olla__.html
    >http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskoc
    zyc_dowcipna_riposta.html

    Ten drugi artykuł (zaskoczyć dowcipną ripostą) to jakiś taki o niczym.
    Tytuł jak standardowy tytuł na onecie czyli nijak nic nie ma wspólnego z treścią.
    Otwarte listy dyskusyjne mają ten problem że trole przetrwają. Są jeszcze czytniki
    list - można zablokować użytkownika.
    No to sam podrzuciłem owsa trollowi - aczkolwiek raczej podszedłem do problemu googla
    inaczej.

    -
    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 8. Data: 2012-09-29 20:13:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie, poważnie pytam
    jak obsługiwać te nowe grupy google?
    cały czas mi wyskakuje jakies okno (podałem wyżej),
    nigdzie nie da się niczego przestawić, nie reaguje na zmiany?
    czyżby i tu zawitała moda na europę?