  • 1. Data: 2014-10-27 09:24:03
    Temat: Poranni zapierdalacze :)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,karambol
    -na-obwodnicy-warszawy-ranni-i-ogromne-korki,147310.
    html

  • 2. Data: 2014-10-27 09:39:01
    Temat: Re: Poranni zapierdalacze :)
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-27 09:24, Czesław Wiśniak pisze:
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,karambol
    -na-obwodnicy-warszawy-ranni-i-ogromne-korki,147310.
    html

    Wiadukt i przymrozek, nie trza zapierdalać.

  • 3. Data: 2014-10-27 09:58:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    -na-obwodnicy-warszawy-ranni-i-ogromne-korki,147310.
    html

    > Wiadukt i przymrozek, nie trza zapierdalać.

    Przymrozku nie było tylko mgła i jazda na zderzaku :)

  • 4. Data: 2014-10-27 10:06:47
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-27 09:58, Czesław Wiśniak pisze:

    -na-obwodnicy-warszawy-ranni-i-ogromne-korki,147310.
    html

    > Przymrozku nie było tylko mgła i jazda na zderzaku :)

    Według pogodynki u mnie też przymrozku nie było. Wstałem dziś o 6 rano
    samochody i trawa były pokryte lodem, to w końcu był przymrozek czy nie?

  • 5. Data: 2014-10-27 10:44:49
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Według pogodynki u mnie też przymrozku nie było. Wstałem dziś o 6 rano
    samochody i trawa były pokryte lodem, to w końcu był przymrozek czy nie?

    Nie. Ale była mgła.

  • 6. Data: 2014-10-27 10:52:13
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Według pogodynki u mnie też przymrozku nie było. Wstałem dziś o 6 rano
    > samochody i trawa były pokryte lodem, to w końcu był przymrozek czy nie?

    Może ty na Suwalszczyźnie mieszkasz ? W Wawie w Ursusie temp gruntu+10cm
    była 5.5*C, więc dzisiaj lodu na trawie byc nie mogło :)

  • 7. Data: 2014-10-27 11:12:09
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-27 10:52, Czesław Wiśniak pisze:

    > Może ty na Suwalszczyźnie mieszkasz ? W Wawie w Ursusie temp gruntu+10cm
    > była 5.5*C, więc dzisiaj lodu na trawie byc nie mogło :)

    Wrocław Krzyki ale tak patrze http://gadow.wroclaw.pl/pogoda/ to według
    pogodynek nie powinno być porannego drapania szyb a drapałem. Szkoda że
    nie zrobiłem zdjęć.

  • 8. Data: 2014-10-27 11:14:42
    Od: depros <d...@g...com>

    > Może ty na Suwalszczyźnie mieszkasz ? W Wawie w Ursusie temp gruntu+10cm
    > była 5.5*C, więc dzisiaj lodu na trawie byc nie mogło :)

    http://www.meteo.uni.wroc.pl/index.php?option=com_co
    ntent&view=article&id=44&Itemid=36

    chociaż jak widać zależy to od miejsca, 10 km dalej był minus

  • 9. Data: 2014-11-04 01:47:49
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 27 Oct 2014 10:44:49 +0100 "zhbick" <n...@m...pl> napisał:

    >samochody i trawa były pokryte lodem, to w końcu był przymrozek czy nie?
    >
    >Nie. Ale była mgła.

    Ale może sztuczna... ;-)