  • 71. Data: 2009-12-28 11:30:19
    Temat: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 10:10:04 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski wrote:
> [...]
    media-lab.com.pl...

    >No i? Przecież otwarcie równoległego połączenia na wifi nie zamknie Ci sesji
    >3g, więc danych tam nie przybedzie, jak wejdziesz w zasięg wifi, to dane
    >pobiegną przez wifi.

    Chyba nie - bo jak raz zaczal sciaganie poczty przez 3G, to przeciez
    dociagnie do konca. Podobnie moze byc z sesja https, czatem.

    >Z punktu widzenia taryfikacji nawet kozystniej mieć
    >stale podniesioną sesje niż ją co chwilę zamykać i otwierać

    Ale on chce jeszcze korzystniej - nie otwierac bez potrzeby :-)

    >Tylko że takie telefony jak iP, Android czy WM istnieją by być w sieci, nie
    >po to są w nich usługi typu email, push, IM by być offline,

    A uzytkownik by chcial email, ale bez push :-)

    >to podobnie jakbyś
    >wyłączał telefon gdy nie telefonujesz, bo po co Ci on wtedy, nie myśląc o
    >połączeniach przychodzących. W sieci coś się stale dzieje, również na moich
    >kontach pocztowych, IM, kalendarzach, subskrypcjach rss, podcastach itd,
    >wyłączając sieć się od tego odcinam, to model XX wiecznego 0202122 (zadzwonię
    >pobrać pocztę :), skocz w XXI wiek i podyskutujmy.

    No coz - z jednej strony jest taryfa, ktora pozwala sie poczuc w 21w
    albo nie, z drugiej strony - wielu by chcialo zeby dzwoniacy domyslnie
    uslyszal "wzywany abonent ma bardzo slaby sygnal, poczekaj czy sie
    polepszy, poczekaj .. zadzwon pozniej" :-)

    > Nie rozumiem w tym jakiś oszczędności typu nie skorzystam bo
    >złotówki lecą, ja wydaję na pakiet sieci do iP 20-30zł/mc (teraz 38zł ale to dlatego
    >że zrezygnowałem z iPlusa dla notebooka na rzecz blueconect ryczałtu 1.5GB bo mam
    >teraz 1 pakiet dla iP i netbooka) to jest $10, 3 paczki fajek, 2 drinki w knajpie,

    jeden internet, drugi internet, kablowka, konto e-mail, konto w banku,
    drugie konto - i molgbys przez caly miesiac pic, a tak tu drobne, tam
    drobne, a razem grube :-)

    >bilet do kina, ćwierć tego co wygadam na głosowych i siedzę nonstop online. Jak bym
    >wyłączał to może bym zszedł do 15zł i co by mi to dało: brak poczty i im na żywo,

    A bez poczty na zywo zyc nie mozna ? :-)

    >czas na włączanie/wyłączanie, zbędne pytania czy dzwonić czy nie. Z kobietą
    >czatujemy sobie poza domem przez email czy skype, a tak na smsy szło dużo więcej
    >złotówek.

    Nie lepiej kupic jakis pakiet "darmowe rozmowy z wybrana osoba" i
    pogadac zamiast czatowac ? :-)

    J.

    P.S. co to IM ?

  • 72. Data: 2009-12-28 12:17:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.12.2009 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    media-lab.com.pl...

    > Chyba nie - bo jak raz zaczal sciaganie poczty przez 3G, to przeciez
    > dociagnie do konca. Podobnie moze byc z sesja https, czatem.

    No sesja tcp tak, ale z ww nie ma problemu aby postawić sobie nową, tak to się
    właśnie dzieje, np dostaję info o nowej poczcie, więc sync imapa poszedł po
    3g, za chwilę pobieram treść 3g, za chwilę otwieram załącznik i już mam po wifi.

    > Ale on chce jeszcze korzystniej - nie otwierac bez potrzeby :-)

    Tylko że jak już raz otworzył w dniu to nie opłaca się zamykać :) Zamknięcie
    będzie niekorzystne. No i jak ktoś nie ma potrzeby i musi "skoczyć na rynek
    odebrać pocztę" dla kilku zł/mc oszczędności to widać tak ma :)

    > A uzytkownik by chcial email, ale bez push :-)

    Dla pozornych oszczędności.

    > jeden internet, drugi internet, kablowka, konto e-mail, konto w banku,
    > drugie konto - i molgbys przez caly miesiac pic, a tak tu drobne, tam
    > drobne, a razem grube :-)

    Są jakieś priorytety, jak dla mnie w biznesie komunikacja jest dość istotną cechą i
    nie zamierzam tu oszczędzić wartości kilkunastu minut rozmowy aby się pozbyć wygody
    nieograniczonego dostepu do sieci.

    > A bez poczty na zywo zyc nie mozna ? :-)

    Można żyć bez telefonu w ogóle, na wakacjach mam off, a najczęściej i tak spędzam
    wakację tam gdzie nie dociera gsm. Ale jak mam telefon internetowy to niech ma
    łącze, skoro z tego korzystam.

    > Nie lepiej kupic jakis pakiet "darmowe rozmowy z wybrana osoba" i
    > pogadac zamiast czatowac ? :-)

    Mam, i co z tego jak czasami wolimy sobie coś napisać :)

    (IM - instant messaging: gg, czat skype, tlen, jabber itd.)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 73. Data: 2009-12-28 14:19:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 12:20:24 +0100, Artur M. Piwko wrote:
    >Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:
    >>
    >Po co w samochodach pozwalać kierowcy na decyzję kiedy odpalić
    >rozrusznikiem skoro Apple zawsze wie kiedy to zrobić lepiej co
    >za ograniczeni ludzie.

    Cii - sa juz samochody ktore same wylaczaja silnik stojac na
    swiatlach.

    A tego ze oprocz rozrusznika nie ma jeszcze korby to zaluje.
    Akumulator sie rozladowal, reka by czlowiek zapalil, a sie nie da.
    Choc teraz mam diesla - reka sie tego nie zapali :-)

    J.

  • 74. Data: 2009-12-28 14:59:43
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]
    > Akumulator sie rozladowal, reka by czlowiek zapalil, a sie nie da.
    > Choc teraz mam diesla - reka sie tego nie zapali :-)

    A próbowałeś kiedyś w ogóle korbą? Znajomy na Ziła, takiego starego
    ruskiego :) i ma oczywiście korbę, ale powiem Ci jest co kręcić,
    na zimnym oleju bym chyba sam nie obrócił :D A tam jakaś rzędowa
    szóstka pod machą :)
    Osobówkę to raczej nie problem, bo wał korbowy to większym kluczem
    ruszysz (jak np do ustawiania zaworów się obraca) a co dopiero
    dopasowaną korbą - no ale w sumie kocham rozruszniki ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 75. Data: 2009-12-28 15:34:35
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 14:59:43 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

> [...]
    >ruskiego :) i ma oczywiście korbę, ale powiem Ci jest co kręcić,
    >na zimnym oleju bym chyba sam nie obrócił :D A tam jakaś rzędowa

    Stara 660 ruszałem jak młody byłem ;-)

    >Osobówkę to raczej nie problem, bo wał korbowy to większym kluczem
    >ruszysz (jak np do ustawiania zaworów się obraca) a co dopiero
    >dopasowaną korbą - no ale w sumie kocham rozruszniki ;)

    Nie tylko korbą się da. 30 harcerzy, kawałek górki i nawet Star 266 z
    rozładowanym akumulatorem odpala. ;-)

    Zdrówko

  • 76. Data: 2010-01-07 18:54:21
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hh8pcf$j4c$...@n...interia.pl...

    > Pochwal się telefonem, komputerem, samochodem, rowerem itd.
    >
    > Ludwin, jesteś żałosny.

    no jeszcze dlogoscia pytonga moze sie pochwalic. bedzie pasowac.

  • 77. Data: 2010-01-10 10:16:52
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zostanie i owszem ale jako "zwykly OS" w sredniej polce i w serii E.
    > Pradopodobnie jednak Symbian S60v5 upadnie... na korzysc Maemo.

    no i dlatego takie pieniadze sa pompowane w symbian foundation. normalnei
    zarzad nokii zwariowal.