  • 81. Data: 2013-11-27 15:47:56
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-27 13:14, animka pisze:

    > Napisałam o strzykawkach bo widziałam na YT, że są też butelki z tuszem
    > i nie trzeba używać strzykawek. Wlewa się prosto z butelki. W Polsce,
    > szczególnie na Allegro nie widzialam tego.

    To mało widziałaś, a jest tego w Polsce sporo i na Allegro.
    http://allegro.pl/zestaw-do-napelniania-c1823a-3-x-2
    0ml-trojkolorowy-i3725329253.html

    http://allegro.pl/activejet-aph-3-magenta-system-uzu
    pelnien-do-hp-1-i3731917052.html

    itp. itd.

  • 82. Data: 2013-11-27 16:24:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 15:47, Dawid pisze:

    > To mało widziałaś, a jest tego w Polsce sporo i na Allegro.
> [...]

    Fajne, ale do mojej drukarki nie ma (Canon).

    --
    animka

  • 83. Data: 2013-11-28 18:23:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Nov 2013 09:09:25 +0100, Kamil napisał(a):

    > O.K. Jednak jeszcze trochę powybrzydam. Nie, żeby to było do Ciebie, ale tak
    > sobie. Kolorowa laserówka, która potrafi wydrukować fotkę w jakości choćby
    > zbliżonej do średniej plujki kosztuje ho, ho, albo i więcej.

    Kolorowa laserówka do drukowania zdjęć, to raczej zahacza już o sprzęt dla
    cyfrowych drukarni. AFAIK technologia sama w sobie jest taka, a nie inna i
    można by się uchetać do kwadratu, próbując biurową, kolorową laserówkę
    doprowadzać do stanu jakiejś zgodności kolorystycznej. :)

    > Jednak (sam sobie zaprzeczę) drukowanie kolorowych fotek w domu to średni
    > pomysł. Na domowej drukarce za parę zł nie uzyska się fotograficznej
    > jakości.

    Niemniej jednak łatwiej o plujkę, która z kolorem sobie bardzo dobrze radzi
    (zakładamy przy okazji, że sam user wie o co chodzi w tym temacie), niż
    laserówkę. Choć ceny, w porównaniu ze sprzętem typowo domowo-biurowym i tak
    są mordercze (patrzyłem po Epsonach z serii Stylus Photo).

    > Natomiast do pism, wykresów itp. prezentacji wystarczy.

    Do tego, to i kolorowy laser wystarczy. :)

    > W mojej sytuacji tzn. potrzeby wydrukowania kilku pism, czy formularzy
    > kupowanie laserówki o wydajności 100 tys stron z tonerów mija się z
    > celem. Wspomniane przeze mnie HP-ki za 20,- zł + komplet niezłych
    > atramentów za 30,- zł. Raz w miesiącu z harmonogramu drukuje sama jeden
    > wiersz tekstu i to wystarczy do utrzymania drożności głowic. Plus do tego
    > skaner i ksero w jednej skrzynce. Palce lizać. Druk idealny.

    Ja na siłę nikogo do danego rozwiązania namawiać nie próbuję. Serio. :)
    Osobiście przesiadłem się na monochromatyczną laserówkę z pełną
    premedytacją. Drukuję rzadko, jeżeli już, to różnego rodzaju dokumentacje.
    Ważniejsze dla mnie były opcje wpięcia w sieć, szybkość druku, sterowniki
    dla różnych systemów operacyjnych, brak konieczności wydruku nawet owego
    wiersza tekstu raz w miesiącu, wbudowany duplex. Gdyby drukarka miała opcję
    druku w kolorze - no naprawdę bym się nie obraził. Ale to akurat miało i ma
    u mnie znaczenie mocno drugorzędne. :D

    W wymaganiach wątkotwórcy druk kolorowy nie stał jakoś w opcji ,,must have",
    reszta wymagań dosyć zbliżona do moich, dlatego poleciłem swoje rozwiązanie.
    :)

    [ Got it all wrong, holy man. I absolutely believe in God... ]
    [ And I absolutely hate the fucker. (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

  • 84. Data: 2013-12-02 09:36:34
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Wracaj do szkoły, bo dostaniesz w d... od ojca.

    -----