    Subject: Poszukiwany mosiądz M70
    From: Ucik <0...@e...com>
    Sender: Ucik <0...@e...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 10 Apr 2014 01:18:02 +0000

    Witam,
    poszukuję detalicznych ilości mosiądzu M70. (W okolicach 1-2 kg).
    Najlepiej w formie walca fi 40, ale innymi formami prawdopodobnie takĹźe
    się zadowolę.
    Niestety ten gatunek praktycznie jest niedostępny na Polskim rynku więc
    byłbym bardzo wdzięczny jeżeli polecicie mi jakieś sensowne źródło.

    Jestem w stanie także zlecić wykonanie takiego stopu osobie w okolicach
    Krakowa, jeżeli będzie w stanie odlać go bez wprowadzania dodatkowych
    zanieczyszczeń. Mamy miedź i cynk o czystości 3N.

    --
    posted from
    http://www.polytechforum.com/engineering-pl/poszukiw