  • 1. Data: 2014-12-18 12:34:33
    Temat: Poszukuję microswitch
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Bry,

    Poszukuję microswitch taki jak w linku w ilości 5 szt.

    http://dysk.onet.pl/link/Y402A

    Może ktoś przynajmniej oznaczenie zapoda w celu ułatwienia identyfikacji.

    TME przglądnąłem, jestem w trakcie oglądania Farnella.
    A może coś łatwo dostępnego w zastępstwie?
    Całą płytkę mogę kupić za 43 EUR, ale to za dużo jak na taką pierdołę.

    Padł element za 0.5 centa a monitor, z którego płytkę wyciągnąłem jest
    wyłączony z użycia ....
    Na razie nie chcę rzeźbić ale chyba nie będzie innego wyjścia.

    G.B.

  • 2. Data: 2014-12-18 14:45:44
    Temat: Re: Poszukuję microswitch
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:
> [...]
    > wyłączony z użycia ....
    > Na razie nie chcę rzeźbić ale chyba nie będzie innego wyjścia.

    Uff znalazłem.
    Jeden jedyny pasujący na farenllu.

    http://pl.farnell.com/multicomp/mcptcf-v/switch-spst
    -0-05a-12vdc-side-push/dp/9471987