  • 11. Data: 2015-10-25 17:55:41
    Temat: Re: Potrzebne ledowe "kreski"
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-10-25 o 17:36, ajt pisze:
    > Nawet ktoś już coś takiego zrobił:
    > http://www.electricstuff.co.uk/ledfilclock.html
    Wygląda jak z zapałek. :-)

    Robert

  • 12. Data: 2015-10-25 18:10:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2015 17:55:01 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    > A żarówek siedmiosegmentowych nie ma? ;-)

    Sa. Tzn chyba byly, bo dawno nie widzialem.
    Nazywalo to sie numitron.

    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:RCA_Numitron
    _display_device_June_1974.jpg

    Taa, byly czasy, gdy zarowki byly jasniejsze od LED :-)

    Dzis ... mozna by poprobowac z takich liniowych halogenow, takie tam
    100W/segment, no chyba, ze ktos woli 500 :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-10-25 18:10:37
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 25.10.2015 o 16:09, Jarek P. pisze:

    > No właśnie o klimatyczny zegarek chodzi, ma to być coś z samymi cyframi "wiszącymi"
    w powietrzu

    Zrób z lasek z termogluta. Na końcach diodki i bardzo ładnie świeci.

    --
    Mirek.

  • 14. Data: 2015-10-25 19:18:40
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-25 o 10:46, Jarek P. pisze:
    > Panowie, może ktoś z was się spotkał i podpowie, gdzie szukać, bo u majfriendów
    jakoś nie mogę zlokalizować, potrzebne bardzo są świecące kreski mniej więcej jak na
    zegarze z linku poniżej:

    > http://www.aliexpress.com/item/LED-Digital-wall-Cloc
    k-luminous-effect-the-brightness-can-be-adjusted-bla
    ck-and-white-choice-acrylic/1795544040.html?ws_ab_te
    st=searchweb201556_6_71_72_73_74_75,searchweb201527_
    2,searchweb201560_9

    > Wiem, że to się da zrobić, wstawiając normalne ledy w odpowiednią formę i
    przykrywając czymś rozpraszającym, ale trochę nie chcę tego rzeźbić samemu, wolałbym
    gotowca, najchętniej wykonanego w formie udającej klasyczny neon (szklana rurka
    znaczy). Długość kreski - około 5cm, ale jestem tutaj elastyczny (w granicach
    rozsądku, świetlówki led mnie nie urządzają).

    szukaj pod hasłem
    cob led strip

  • 15. Data: 2015-10-25 19:41:57
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 października 2015 16:04:16 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > w lidlu takie dawali w zeszlym tygodniu, u mnie dalej leza

    Tak, widziałem. Po trzydzieści parę zł/szt. Chyba wolę te od chińczyków.

  • 16. Data: 2015-10-25 20:16:40
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-10-25 o 19:41, Jarek P. pisze:

    > Tak, widziałem. Po trzydzieści parę zł/szt. Chyba wolę te od chińczyków.

    Tym bardziej, ze te w lidlu z tej samej fabryki z Chinach.

  • 17. Data: 2015-10-25 23:01:46
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    znaczy). Długość kreski - około 5cm, ale jestem tutaj elastyczny (w granicach
    rozsądku, świetlówki led mnie nie urządzają).

    wpisz LED Filament w ebayu, sortuj po cenie i zaznacz wysyłka darmowa i
    oraz cały świat.
    na pierwszej stronie już znajdziezsz np 5 szt po 1w za 6pln

  • 18. Data: 2015-10-26 14:13:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Tak, widziałem. Po trzydzieści parę zł/szt. Chyba wolę te od chińczyków.

    a to co innego - nie zwracalem uwagi na cene bo akurat swiezo po zakupie
    ledow do calego domu jestem a te 4 czy 4,5W to i tak duzo za malo

    --
    http://db.org.pl/

  • 19. Data: 2015-12-01 15:03:15
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Sun, 25 Oct 2015 02:46:14 -0700, Jarek P. napisał/a:

    [ciach]
> [...]
    > klasyczny neon (szklana rurka znaczy). Długość kreski - około 5cm, ale
    > jestem tutaj elastyczny (w granicach rozsądku, świetlówki led mnie nie

    https://sklep.avt.pl/wyswietlacz-czerwony-200mm-wa.h
    tml
    Może z tego zdemontuj?

    Bo(o)t manager