  • 1. Data: 2021-10-02 18:22:20
    Temat: Potwierdzenie złożenia PCC
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Hej,

    Tak se właśnie pomyślałem, że rok temu w urzędzie skarbowym odmówiono mi
    potwierdzenia złożenia PCC3, jak i innego dokumentu. Że niby
    potwierdziliby tylko na kopiach. Jak dla mnie to jest niewłaściwe. Na
    żądanie powinienem móc otrzymać potwierdzenie każdej czynności urzędowej
    na swoje potrzeby.

  • 2. Data: 2021-10-11 15:22:29
    Temat: Re: Potwierdzenie złożenia PCC
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    Teraz będziesz wiedział, żeby pójść z kserówką
    ALBO
    jak biały człowiek składać PCC przez Internet - dostaniesz mailem UPO a
    sam dokument będzie widać na Twoim koncie.

  • 3. Data: 2021-10-11 15:51:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.10.2021 o 15:22, scobowski pisze:
    > Teraz będziesz wiedział, żeby pójść z kserówką

    Na chu... Przecież oni nie wpuszczają. Cieć mi potwierdzi, że wrzuciłem
    kopię do urny a samego złożenia na papierku nie dostanę? Myśl!

    > ALBO
    > jak biały człowiek składać PCC przez Internet - dostaniesz mailem UPO a
    > sam dokument będzie widać na Twoim koncie.

    Ty jesteś całe konto. Żadnego konta nie chcę zakładać bo mam już tego
    tyle, że zupełnie absurdalnym jest by zakładać kolejne. Tu wyłącznie o
    identyfikację chodzi do czego żadne konto nie jest potrzebne. Tak jak w
    urzędzie nie jest potrzebne. No i można taką identyfikację uzyskać, ale
    ... nie potwierdzisz profilu zaufanego normalnie (bo nie wpuszczają)
    tylko co najwyżej przez bank. No i faktycznie będziesz musiał założyć
    konto profilu zaufanego (przejeb..., gdzie się nie obrócisz to konto).

    Normalnie jest tak, że składasz dokument i ktoś to potwierdza. Należy
    się jak psu buda. Może być na kopii, ale może być w innej formie. O tę
    inną formę poniekąd chodzi, że te idioty właśnie tak myślą, że nie mogą
    inaczej potwierdzić niż na kopii. Ale co oni właściwie potwierdzają to
    nie wiadomo. Bo przecież identyczności kopii oni nie sprawdzą bo kopia
    wcale nie ma być identyczna tylko właśnie ma być kopią (taki nagłówek
    np). Mentalne dno.

  • 4. Data: 2021-10-11 18:46:58
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 11.10.2021 o 15:51, ii pisze:
    > Mentalne dno.

    Nie biczuj się publicznie.
    A od takich wysrywów jest pregierz.

  • 5. Data: 2021-10-11 20:26:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.10.2021 o 18:46, scobowski pisze:

    > Nie biczuj się publicznie.
    > A od takich wysrywów jest pregierz.

    Nonsens. PCC3 jest na okoliczność zakupu/sprzedaży samochodu.

  • 6. Data: 2021-10-11 23:13:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-11 o 15:51, ii pisze:

> [...]
    > się jak psu buda. Może być na kopii, ale może być w innej formie. O tę
    > inną formę poniekąd chodzi, że te idioty właśnie tak myślą, że nie mogą

    Jak odmawiają, to zawsze możesz zażądać pisemnego
    oświadczenia o przyczynach odmowy potwierdzenia złożenia.

    PS
    Niepisana reguła jest taka, że jak zażądasz potwierdzenia
    na piśmie stanowiska urzędu, to najczęściej urzędowi
    wygodniej zmienić stanowisko.

  • 7. Data: 2021-10-23 15:06:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.10.2021 o 23:13, cef pisze:

    > Jak odmawiają, to zawsze możesz zażądać pisemnego
    > oświadczenia o przyczynach odmowy potwierdzenia złożenia.

    Jak? Wrzucając do urny? I jak potwierdzi wrzucony do urny? Tu nie jest
    celem walka z ciul..kami tylko by było właściwie.

    > PS
    > Niepisana reguła jest taka, że jak zażądasz potwierdzenia
    > na piśmie stanowiska urzędu, to najczęściej urzędowi
    > wygodniej zmienić stanowisko.

    Najlepiej się z nimi w ogóle nie kontaktować.