  • 11. Data: 2012-10-28 12:21:35
    Temat: Re: Poważny problem sąsiada. Liczba ofia=?UTF-8?B?ciBqYWsgbmEgd29qbmll?=
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-28 02:18, v...@i...pl pisze:

    > Jak dla mnie to wniosek plynie z tego taki: LADA to bardzo bezpieczny
    > samochod, a niezapiecie pasow czasami ratuje zycie.
    >
    > :)

    To że wyszedł z samochodu nie znaczy że żyje.

  • 12. Data: 2012-10-28 12:28:59
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-28 12:21, onarjusz pisze:

    > To że wyszedł z samochodu nie znaczy że żyje.

    Sygerujesz, że wyszedl z samochodu bedac trupem?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 13. Data: 2012-10-28 12:44:54
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Jak dla mnie to wniosek plynie z tego taki: LADA to bardzo bezpieczny
    > samochod, a niezapiecie pasow czasami ratuje zycie.
    >
    > :)

    tylko ze kierowca zostal skasowany, a ten co wychodzi to pasazer.

  • 14. Data: 2012-10-28 17:54:40
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-28 12:28, v...@i...pl pisze:

    > Sygerujesz, że wyszedl z samochodu bedac trupem?

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/546135,wypade
    k-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,id,t.html

    to do Ciebie może trafi

  • 15. Data: 2012-10-28 20:41:19
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-28 17:54, onarjusz pisze:

    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/546135,wypade
    k-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,id,t.html

    > to do Ciebie może trafi

    Nie widzimy co sie dalej dzialo z delikwentem z filmiku, wiec ja nie
    dorabiam filozofii w przeciwienstwie do Ciebie, z lekkim przymruzeniem
    oka napisalem to co napisalem, bo ani nie popieram pijakow za
    kierownica, ani konstrukcja starego fiata (i docelowo LADY) nie jest
    bezpieczna, ani nie neguje, ze na skutek roznych zbiegow okolicznosci
    ktos moze wysiasc z auta i za chwile umrzec, jak w podanym przez Ciebie
    przypadku.
    Jednakze rownie dobrze mozna powiedziec, ze sie landrynka przy uderzeniu
    zakrztusil, a auto mial bezpieczne ;)

    "Policja ustala okoliczności tego zdarzenia."

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 16. Data: 2012-10-28 20:42:51
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-28 12:44, chwdp pisze:
    > tylko ze kierowca zostal skasowany, a ten co wychodzi to pasazer.

    Podtytul tego filmiku mowi co innego:
    "but the driver and the passenger in the backseat without scratches!"

    A ten co wychodzi to kierowca, ktory jechal bez pasow i go uderzenie
    przesunelo na miejsce pasazera.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 17. Data: 2012-10-28 20:47:35
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Podtytul tego filmiku mowi co innego:
    > "but the driver and the passenger in the backseat without scratches!"
    > A ten co wychodzi to kierowca, ktory jechal bez pasow i go uderzenie
    > przesunelo na miejsce pasazera.

    Wiesz co, zrobiłem stopklatkę jak Lada była jeszcze przed kamerą i widzę
    dwie głowy.
    Chyba że to zakupy z marketa i kapusta na szczycie.

    --
    Irokez