  • 1. Data: 2004-03-02 11:04:42
    Temat: Powiadomienia o wirusach :@
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Rany boskie, kiedy ludzie to w końcu powyłączają? Przecież to powiadamia
    wszystkich, oprócz tych, którzy tego wirusa mają!

    Kiedy czyta się pocztę z większej liczby różnych aliasów systemowych itp.,
    to tych powiadomień są tony. Tnę to procmailem, ale co rusz ktoś wymyśla
    swój własny, spersonalizowany string w temacie, no niech to...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-03-02 12:24:10
    Temat: Re: Powiadomienia o wirusach :@
    Od: KARY <kary@[NO_SPAMING]kary.pl>

    Samotnik wrote:

    > Rany boskie, kiedy ludzie to w końcu powyłączają? Przecież to powiadamia
    > wszystkich, oprócz tych, którzy tego wirusa mają!

    Czytalem juz apel w kilku miejscach zeby to wylaczyc, ale jakos nie trafia
    do adminow niektorych serwerow. Przy obecnych wirusach ktore podstawiaja
    losowo wpis w pole FROM, pozostawianie wlaczonego powiadamiania jest
    totalnym nieporozumieniem.

    --
    Piotr KARY Lewandowski
    [ icq# 50754270 ] [ gg# 658328 ]

  • 3. Data: 2004-03-02 14:03:39
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    KARY <kary@[NO_SPAMING]kary.pl> writes:

> [...]
    > do adminow niektorych serwerow. Przy obecnych wirusach ktore podstawiaja
    > losowo wpis w pole FROM, pozostawianie wlaczonego powiadamiania jest

    Nie, to jest super sprawa. Przecież można dołączyć reklamę swojego
    antywirusa - trafi do milionów ludzi za darmo!

    Jacek

  • 4. Data: 2004-03-02 14:06:23
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Tue, 2 Mar 2004 11:04:42 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    >Rany boskie, kiedy ludzie to w końcu powył?czaj?? Przecież to powiadamia
    >wszystkich, oprócz tych, którzy tego wirusa maj?!

    Joutlok jest "domyslnym czytnikiem poczty" ;-)

    Ciesz sie ze Joutlok istnieje, dzieki niemu nikt nie jest
    zainteresowany tym, by gnebic Twoj niszowy czytnik newsow czy program
    mejlowy. IMHO gdyby nie latwodostepne miliony windowsowych
    joutlokowych celow, to wlasnie uzytkownicy linuxa byliby ofiarami.

    Kto wlamuje sie do mieszkania z sejfem, gdy miliony stoja z
    wypchanymi portfelami na ulicy - i tylko czekaja az ktos wreszcie ich
    okradnie?

    Trzeba myslec calosciowo. TO DOBRZE, ze istnieje Windows i Joutlok.

    To twoja strefa buforowa, STREFA KONTROLOWANEGO WGNIOTU.

  • 5. Data: 2004-03-02 14:12:50
    Od: "Pearl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "KARY" <kary@[NO_SPAMING]kary.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Pod przykrywką powiadomienia kryje się niejednokrotnie zamiar przesłania
    wirusa.
    Kilka takich powiadomień z załącznikiem otrzymałem.
    W załączniku oczywiście wirus udający oryginalny list.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2004-03-02 14:41:18
    Od: KARY <kary@[NO_SPAMING]kary.pl>

    Paul wrote:

> [...]
    > mejlowy. IMHO gdyby nie latwodostepne miliony windowsowych
    > joutlokowych celow, to wlasnie uzytkownicy linuxa byliby ofiarami.

    Ale jaki to ma zwiazek z tematem? Temat dotyczy konfiguracji skanerow
    antywirusowych na serwerach poczty, a nie klientow poczty.

  • 7. Data: 2004-03-05 23:59:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Tue, 02 Mar 2004 15:06:23 +0100,
    Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl> screamed:
> [...]
    > mejlowy. IMHO gdyby nie latwodostepne miliony windowsowych
    > joutlokowych celow, to wlasnie uzytkownicy linuxa byliby ofiarami.

    Już widzę te samoczynnie uruchamiane przez slrn programy...

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 8. Data: 2004-03-06 00:34:26
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Już widzę te samoczynnie uruchamiane przez slrn programy...

    No, bo Outlook, jak wiadomo, podczas ostatnich plag, wykazał, ze nie tylko
    sam zapisuje dołączone pliki .zip, ale nawet sam je rozpakowuje przy użyciu
    załączonego w body hasła, a potem sam uruchamia plik z archiwum. Taki to
    głupi Outlook jest, przypuszczałbyś ?! Jak to dobrze, że jest slrn.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 9. Data: 2004-05-14 06:15:27
    Od: d...@w...sobie.to

    KARY <kary@[NO_SPAMING]kary.pl> wrote:

> [...]
    > do adminow niektorych serwerow. Przy obecnych wirusach ktore podstawiaja
    > losowo wpis w pole FROM, pozostawianie wlaczonego powiadamiania jest

    Dlatego zapisujemy takie serwery do RBLa :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    19. Lock the door while your roommate is out. When he/she comes back