    From: "Jerzyn" <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Pozegnanie z Franc Telecom
    Date: Fri, 27 Feb 2009 17:40:03 +0100

    Jutro ,czyli 28.02.2009 r zegnam się z TP i Franc Telecom i mam pytanie i
    jednocześnie skargę na poczynania jedynego w Polsce dostarczyciela telefonii
    i dodatkowych usług jak Neostrada i podobne .Jutro wedle informacji nabytej
    na niebieskiej linii o godzinie 00.00 będzie wszystko wyłączone i dobrze
    ,mam już dość tej hegemonii tego operatora. Ale zadałem paniom na
    niebieskiej linii pytanie jak się odbędzie to pożegnanie, czy może będzie
    przeznaczony jakiś czas na odbieranie tylko telefonów u byłego abonenta.
    Abonenta któremu nie wyłączono karnie telefonu, jedynie zrezygnował i nie
    zdążył poinformować o tym dość znacznego grona znajomych i rodziny na całym
    świecie. Zostawić te parę dni, to taki elegancki gest, który w sumie nic nie
    kosztuje i może nawet skłoni do powrotu marnotrawnych abonentów. Trzeba
    tylko chcieć ,nic więcej.

    jerzy