  • 1. Data: 2011-07-13 17:35:46
    Temat: Poziom oleju
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ile powinno być oleju w przekładni?
    http://img833.imageshack.us/img833/7471/13072011439.
    jpg
    W zależności jak ją ustawię to korki wlewu/spustu pozwolą na nalanie:
    60%
    20%
    80%

    Robert

  • 2. Data: 2011-07-14 08:48:04
    Temat: Re: Poziom oleju
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    >Ile powinno być oleju w przekładni?
    >http://img833.imageshack.us/img833/7471/13072011439
    .jpg

    W zwyklej samochodowej skrzyni recznej oleju jest tak z 80% - czyli
    nawet gorny walek zalany calkowicie, a wystaje tylko kawalek kolka.
    Automaty planetarne podobnie.

    Nie wiem czy miejsce zazebienia musi plywac w oleju - ale wez pod
    uwage ze jesli bedzie zamontowana osiami pionowo - to olej sie tak
    latwo nie rozprowadzi.
    Przy osiach poziomo jakos sie ten olej rozprowadzi na wszystkie zeby
    nawet jak go bedzie stosunkowo niewiele. Pod warunkiem ze to sie
    bedzie krecic.

    Nie wiem z czym to male kolko wspolpracuje - tam moze byc problem ze
    potrzeba jakiej 45%.

    J.

  • 3. Data: 2011-07-14 18:36:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F"

    > Nie wiem z czym to male kolko wspolpracuje - tam moze byc problem ze
    > potrzeba jakiej 45%.

    Te małe po założeniu drugiej części pokrywy zazębi się z satelitami.
    Przekładnia w poziomie będzie pracować.

    Robert