  • 1. Data: 2004-08-30 06:04:44
    Temat: Prawda to czy ściema?
    Od: "Pablo Aimar" <p-aimar@[NOSPAM]wp.pl>

  • 2. Data: 2004-08-30 06:18:04
    Temat: Re: Prawda to czy ściema?
    Od: "Ryz" <r...@g...pl>

  • 3. Data: 2004-08-30 06:51:18
    Od: "Pablo Aimar" <p-aimar@[NOSPAM]wp.pl>

    "Ryz" <r...@g...pl> wrote in message
    news:cguh02$512$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > > http://www.blekitnalinia.pl/neostrada/neostrada.pdf

    > prawda prawda :D

    Jakoś ciężko mi w to uwierzyć...

    W piątek podpisałem umowę na kolejny rok Neo 512,
    i z jakiej racji nikt w TPSA nie poinformował mnie, że
    mają być takie zmiany. Na stronach TP i Neo tez nic niema.
    Skoro to ma obowiazywac od 1.09 to powinni o tym
    informowac conajmniej od miesiąca....

    --
    Best regards, Pablo Aimar

  • 4. Data: 2004-08-30 06:53:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>

    Pablo Aimar wrote:

    > Skoro to ma obowiazywac od 1.09 to powinni o tym
    > informowac conajmniej od miesiąca....

    Nie zmienia to warunków istniejących umów, a tylko nowych. Poza tym nie
    jest to usługa powszechna, więc nie ma takiego obowiązku. Być może "coś"
    się zmieni w zwiazku z wejściem w życie nowego prawa
    telekomunikacyjnego, więc trzeba poczekać jeszcze te 5 dni
    ;-)

    M.

  • 5. Data: 2004-08-30 07:33:35
    Temat: Re: Prawda to czy ?ciema?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Pablo Aimar zapodał(a):
    > http://www.blekitnalinia.pl/neostrada/neostrada.pdf
    >
    > W skrócie:
    >
    > Neo 1024 - limit 5GB m/c
    > Neo 512 - limit 5GB m/c

    Poczekajmy co na to tp s.a. 1 września.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 6. Data: 2004-08-30 08:31:11
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > po drugie logicznie myslac? to jak mozna limit 5Gb ustawic na laczu 1024
    > ?????

    na 1024 mialo byc podobno 15GB a nie 5GB.
    ale to wszystko sa domysly.

    za pare dni wszystko sie wyjasni.

    pzdr.
    Michal

  • 7. Data: 2004-08-30 08:34:30
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Michal Podsiadly wrote:

    > na 1024 mialo byc podobno 15GB a nie 5GB.
    > ale to wszystko sa domysly.

    w promocji do konca grudnia pozniej 5GB ;-) hyhy w PROMOCJI ;-))

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2004-08-30 08:42:53
    Od: Marek Wawro <m...@s...k5.pl>

    Pablo Aimar wrote:
    > http://www.blekitnalinia.pl/neostrada/neostrada.pdf
    >
    > W skrócie:
    >
    > Neo 1024 - limit 5GB m/c
    > Neo 512 - limit 5GB m/c

    Osobiście byłby to najlepszy prezent urodzinowy dla mojej sieci :D
    Swoją drogą chello wprowadza limity i jakoś tam ludzie żyją,
    podejrzewam, że tpsa obniży ceny łącz wprowadzając te limity.
    All in all, jesteśmy już w troche lepszych czasach i mamy wiecej niż
    tylko jeden słuszny operator, no i w każdej chwili możemy się
    przeprowadzić :D

    Marek Wawro

  • 9. Data: 2004-08-30 08:43:24
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...org>

    Rafal Rabczuk napisał(a):

    > na 1024 ma byc 15Gb............... czyli 2 dni - ale jak dla mnie to ie
    > sprawdzone info

    aha, czyli jak masz łącze 1mbit to ssasz bez przerwy 1mbit/s ?

    uhh, idiots, takich trzeba tępić i dać im limit 1GB/miesiąc.

  • 10. Data: 2004-08-30 08:52:31
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > aha, czyli jak masz łącze 1mbit to ssasz bez przerwy 1mbit/s ?
    To sa teoretyczne obliczenia... co nie zmiania faktu ze tp idiot...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219