  • 11. Data: 2004-08-30 08:54:49
    Temat: Re: Prawda to czy ?ciema?
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > A wogole to nie moge sie doczekac kiedy jakis provider wprowadzi limity na
    > portach
    Mogliby zalozyc na 135-139 i 445 :DDD

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 12. Data: 2004-08-30 08:57:50
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Rafal Rabczuk zapodał(a):
    > To chyba jakis zart??????
    >
    > - po pierwsze nie ma tej strony......
    >
    > po drugie logicznie myslac? to jak mozna limit 5Gb ustawic na laczu 1024
    > ?????
    > to daje dokladnie
    [...]

    Poczekajmy Rafał do 1wszego (chociaż konsultowałem
    się ze znajomym z telepunktu- plotki zna, ale oficjalnych
    wytycznych jeszcze nie dostał...)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 13. Data: 2004-08-30 09:21:55
    Temat: Re: Prawda to czy ściema?
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Mon, 30 Aug 2004 08:51:18 +0200, Pablo Aimar wrote:

    > W piątek podpisałem umowę na kolejny rok Neo 512,

    Dziwne, bo takiej usługi na razie nie ma (rozumiem, że mówisz o 640).
    Pozostaniesz przy takich zasadach, na jakich podpisywałeś umowę.

    A co do zmian - przekonamy się nie w środę, tylko za kilka godzin, bo
    wtedy będzie już po konferencji prasowej TP w tej sprawie.

    --
    Tom

  • 14. Data: 2004-08-30 09:23:31
    Od: vnull <v...@N...com.pl>

    Rafal Rabczuk wrote:

    > wogole to jest dziwne -czytalem o urzadzeniach WiMAX - zasieg 50Km - co
    > wtedy ????? kilka takich nad miastami i interek wszedzie - i to znacznie
    > szybszy niz normalnie po kablu.....
    daleko jeszcze do WiMAX... a z tym zasiego 50km - to tak jak mowic ze na
    802.11b da sie wyciagnac ( w realu ) 11mbit/s...

    --
    Jakub Wartak
    -vnull

    Hardware is indeterministically reliable.
    Software is deterministically unreliable.
    People are indeterministically unreliable.
    Nature is deterministically reliable.

  • 15. Data: 2004-08-30 09:25:40
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > zalezy - szkoly i uczelnie - to raz ! tam chodzi internet prawie caly dzien
    > przyklad z zycia:
    > kafejka internetowa w mniejszych miastach:
    > firmy ktore komunikuja sie ze soba - przesylaja dane,obrazy,dzwiek,video -
    > ktorym 640kbps wystarcza .

    Dla takich jest InternetDSL.
    Neostrada to usluga w zamierzeniu dla zwyklych domowych uzytkownikow (i to w obrebie
    jednego lokalu a nie dla polowy bloku).

    > wogole jaki provider dostarcza net na terenie polski przez ADSL ?

    Netia - bez limitow - ale dziala na baaardzo ograniczonym terenie (niestety).

    pzdr.
    Michal

  • 16. Data: 2004-08-30 09:32:00
    Od: "Grzegorz Nowak" <z...@2...krakow.pl>

    http://gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?id=9
    789

  • 17. Data: 2004-08-30 10:01:24
    Od: vnull <v...@N...com.pl>

    Rafal Rabczuk wrote:

    > nie mialem zbytnio do czynienia z tymi urzadzeniami ale pamietam we
    > wroclawiu kolo hali targowej/ludowej - w laptopie mialem napis taki maly w
    > tray'u "11Mbps" zasieg MAX
    taa... a real oscyluje w granicach max 7mbit ;P
    802.11g tez niby ma 54mbit/s... jakos nie widzialem osiagow powyzej 21mbit
    s.. ( na biureczku nawet :P )

    > 50Km - nawet jak bedzie 25km to i tak super - ale przypuszczam ze to
    > dobije kablarzy ;-))
    nie sadze.. ten sprzet bedzie mial z poczatku zaporowa cene...

  • 18. Data: 2004-08-30 10:05:15
    Od: "Pablo Aimar" <p-aimar@[NOSPAM]wp.pl>

    "tm" <m...@i...pl> wrote in message

    > Dziwne, bo takiej usługi na razie nie ma (rozumiem, że mówisz o 640).

    Oczywiscie masz racje, gdy zakladalem Neo rok temu bylo 512,
    i tak mi zostało ;) Teraz mam naturanlnie 640.

    > Pozostaniesz przy takich zasadach, na jakich podpisywałeś umowę.

    Oby ! :)

    --
    Best regards, Pablo Aimar

  • 19. Data: 2004-08-30 12:40:39
    Od: Sławomir Szczyrba <steev@.hot.pl>

    Per aspera ad Jakub Zukowski :
    > Mogliby zalozyc na 135-139 i 445 :DDD

    'Bardzo przepraszamy,
    ale z powodu przekroczenia limitu naszego połączenia internetowego, wirusy
    z naszego komputera nie będą rozsyłane aż do początku przyszłego miesiąca.
    Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość...'
    ? ;))

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Dziecko wrzeszczy gdy się rodzi -- czyżby wiedziało co je czeka ?

  • 20. Data: 2004-08-30 13:07:13
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
> [...]
    > Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość...'
    Nie, nie... po przekroczeniu limitu predkosci chyba spadaja, wiec w tym
    przypadku raczej powinnismy zostac poinformowani i wolniejszym procesie
    infoekcji, rozsylania spamu oraz atakow typu DDoS :)

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219