  • 1. Data: 2017-05-07 12:07:19
    Temat: Premium Mobile - czy jest blokownie usług Premium?
    Od: Irokez <n...@o...pl>

    Witam.

    Pasuje mi przejście z abonamentem do Premium Mobile (wymagam pracy w
    sieci Plusa, obecny Play to totalna porażka, wymuszenie sieci rozwiązuje
    jeden problem a rodzi dwa kolejne) ale nie widzę w kodach SMS opcji
    blokowania usług płatnych. Czy po zalogowaniu się na swoje konto jest
    taka opcja?

    Jak działa tam internet?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2017-05-08 16:17:06
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Irokez
    naskrobał(a):

> [...]
    > jeden problem a rodzi dwa kolejne) ale nie widzę w kodach SMS opcji
    > blokowania usług płatnych. Czy po zalogowaniu się na swoje konto jest

    Ja mam abo w T-mobil już od dłuższego czasu. Smsy premium zarówno
    wychodzące jak i przychodzace mam zablokowane u operatora, zrobiłemn to
    poprzez stronę i konto przypisane do mojego numeru.
    Internet w zasięgu LTE śmiga bez zastrzeżeń, ale mówiuę tu o centrum
    Szczecina. Choć znalazłem się w kilku miejscach (w parterowym budynku
    krytym blachą) że dostęp tylko H+ a Play miał nadal LTE.
    Ogólnie nie narzekam.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu