  • 1. Data: 2017-05-03 15:58:33
    Temat: Mały telefon z Androidem 4.4.2 z rynku wtórnego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Czego szukać jesli chciałbym kupić *mały*, tani telefon z rynku wtórnego?

    Powiedzmy max 4 cale, najlepiej mniej. Ideałem byłby rozmiar mojego HTC
    Diamond.

    Wymagany Android 4.4.2. Fajnie gdyby baterie były ciągle możliwe do
    kupienia. Pojemnośc bez znaczenia, bedzie używany praktycznie cały czas
    pod prądem.

    Rozdzielczośc ekranu bez zaczenia, w zasadzie nic nie ma znaczenia, może
    być niefirmowy, byle by był do kupienia z drugiej reki czyli ma być w
    miarę popularny.

    Mam kilka na oku, ale nie chcę niczego sugerować bo może ktoś wpadnie na
    nietypowy pomysł.

  • 2. Data: 2017-05-03 16:33:20
    Temat: Re: Mały telefon z Androidem 4.4.2 z rynku wtórnego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > Diamond.
    >
    > Wymagany Android 4.4.2. Fajnie gdyby baterie były ciągle możliwe do
    do czego ta wersja androida? Ta wersja jest wyjątkowo upierdliwa w
    kwestii uprawnień do plików na karcie pamięci

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-05-03 16:36:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-03 o 16:33, ToMasz pisze:

    > do czego ta wersja androida? Ta wersja jest wyjątkowo upierdliwa w
    > kwestii uprawnień do plików na karcie pamięci

    Ale pozwala na odinstalowanie niechcianych programów zainstalowanych
    przez producenta. Chyba że pomyliłem z 4.2.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-05-03 16:42:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.05.2017 o 16:36, RadoslawF pisze:

    > Ale pozwala na odinstalowanie niechcianych programów zainstalowanych
    > przez producenta. Chyba że pomyliłem z 4.2.

    na to, to chyba tylko root pozwala.

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-05-03 17:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

> [...]
    > miarę popularny.
    >
    > Mam kilka na oku, ale nie chcę niczego sugerować bo może ktoś wpadnie na

    Co to znaczy tanio i dlaczego chcesz uzywany?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 6. Data: 2017-05-03 17:11:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/3/2017 4:33 PM, ToMasz wrote:
    > do czego ta wersja androida?

    Do programowania. To najniższy numer który jest jescze w/g mojej opinii
    uzywalny.

    > Ta wersja jest wyjątkowo upierdliwa w
    > kwestii uprawnień do plików na karcie pamięci

    Nie obchodzi mnie to.

  • 7. Data: 2017-05-03 17:12:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/3/2017 5:01 PM, Budzik wrote:
    > Co to znaczy tanio i dlaczego chcesz uzywany?

    Tani to znaczy >150zł. Uzywany bo nie potrzebuje niczego poza
    funkcjonalnoscią a ta jest taka sama w nowym i starym.

  • 8. Data: 2017-05-03 17:15:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/3/2017 5:12 PM, Sebastian Biały wrote:
    > Tani to znaczy >150zł. Uzywany bo nie potrzebuje niczego poza
    > funkcjonalnoscią a ta jest taka sama w nowym i starym.

    Przy czym preferuje za 30zł :D

  • 9. Data: 2017-05-03 17:48:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przy czym preferuje za 30zł :D

    Informatyk, dla którego 30 jest większe od 150. Paradne.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-05-03 17:53:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/3/2017 5:48 PM, Liwiusz wrote:
    > Informatyk, dla którego 30 jest większe od 150. Paradne.

    Prawnik dla któego czepianie się znaczków jest impulsem do podjęcia
    bezcelowej dyskusji. Paradne.