  • 1. Data: 2017-05-04 20:54:12
    Temat: "Operator" komórkowy lajtmobile
    Od: h...@g...com

    2017-04-28 17:46:37 - zapłacone za pomocą PayU
    Do chwili obecnej brak doładowania pomimo wysłania potwierdzenia przelewu i linku z
    PayU potwierdzającego przyjecie wpłaty przez LAJTMOBILE.

    Już zgłosić wyłudzenie?

    --
    Heniek

  • 2. Data: 2017-05-06 07:52:57
    Temat: Re: "Operator" komórkowy lajtmobile
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 maja 2017 20:54:15 UTC+2 użytkownik h...@g...com napisał:
> [...]
    > Do chwili obecnej brak doładowania pomimo wysłania potwierdzenia przelewu i linku z
    PayU potwierdzającego przyjecie wpłaty przez LAJTMOBILE.

    Rozumiem że reklamacje napisałeś.
    Co odpowiedzieli?

  • 3. Data: 2017-05-06 15:08:43
    Od: h...@g...com

    > Rozumiem że reklamacje napisałeś.
    > Co odpowiedzieli?

    Napisałem.
    6 dni trwało rozpatrywanie sprawy.
    Reklamację uznano.
    W ramach rekompensaty dołożono 30% kwoty doładowania.
    Nie mniej jednak za długo to trwało.
    Wolne dni nie są dla mnie wytłumaczeniem.

    --
    Heniek

  • 4. Data: 2017-05-06 16:30:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 15:08, h...@g...com pisze:

> [...]
    > W ramach rekompensaty dołożono 30% kwoty doładowania.
    > Nie mniej jednak za długo to trwało.
    > Wolne dni nie są dla mnie wytłumaczeniem.

    No ale to, że się sfochowałeś, nijak nie dowodzi, że doszło do przestępstwa.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-05-06 17:19:09
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Repeatery gsm sprawują się dobrze.
    Możesz zrobić samodzielnie takie układ wzmacniający.

    Montujesz na zewnątrz antenę na określone pasmo, podłączasz do tego
    wysokiej jakości przewód wraz z dobrymi wtyczkami i gniazdami, a na
    drugim końcu przewodu montujesz identyczną antenę.

    Taki układ jest pasywny. Nie pobiera energii elektrycznej. Jedna antena
    przyjmuje sygnał, druga go oddaje.

  • 6. Data: 2017-05-06 19:02:44
    Od: h...@g...com

    > No ale to, że się sfochowałeś, nijak nie dowodzi, że doszło do przestępstwa.

    Przecież to była ironia :-)
    Widelec ktoś z ich to przeczyta.

    --
    Heniek

  • 7. Data: 2017-05-06 19:43:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 19:02, h...@g...com pisze:

    > Przecież to była ironia :-)
    > Widelec ktoś z ich to przeczyta.

    A czego oczekujesz? Przecież powszechnie wiadomo, że taki klient
    awanturujący się, jak ty, to żaden klient. Lepiej dla nich, jeśli się
    obrazisz i pójdziesz do konkurencji. Polecam t-mobile :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-05-06 20:26:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.05.2017 o 15:08, h...@g...com pisze:

> [...]
    > W ramach rekompensaty dołożono 30% kwoty doładowania.
    > Nie mniej jednak za długo to trwało.
    > Wolne dni nie są dla mnie wytłumaczeniem.

    A teraz cię dojadą za to wyłudzenie. Maja termin ustawowy 14 dni. Albo 30.

  • 9. Data: 2017-05-07 11:26:46
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-05-04 o 20:54, h...@g...com pisze:

    > 2017-04-28 17:46:37 - zapłacone za pomocą PayU

    Po co korzystasz z tego g***a?
    Był jakiś okres w historii tego g***a, że działało to dobrze bez przerwy
    przez miesiąc czasu?

    --
    t0maszek
    #nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#