  • 1. Data: 2017-07-23 17:37:19
    Temat: Prepaid na internet w Hiszpanii
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Czy coś się znaczaco zmieniło tego lata? Czytam poradniki jak miec neta
    w Hiszpanii z karty gsm i wnioski sa takie:

    a) ceny absurdalne
    b) obsługa sklepów nie mówi że mówi po angielsku
    c) czas od rejestracji do dzialania to kilka dni
    d) całość obsługi aktywacji/doładowań nie ma wersji angielskich stron www

    ...i że lepiej dać sobie spokój z netem natywnym.

    No dobra, ale może po zmianach roamingowych coś się zmieniło tego lata?
    Ma ktoś jakąś wiedzę? Wyskakuje na tydzień i może nie ma co walczyć a
    raczej przejśc na wardriving ;).

  • 2. Data: 2017-07-23 19:43:19
    Temat: Re: Prepaid na internet w Hiszpanii
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > No dobra, ale może po zmianach roamingowych coś się zmieniło tego lata?
    > Ma ktoś jakąś wiedzę? Wyskakuje na tydzień i może nie ma co walczyć a

    Ile tego neta potrzebujesz? Z jakiej oferty obecnie korzystasz?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-07-23 19:47:46
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 23 Jul 2017 17:37:19 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    >
    > No dobra, ale może po zmianach roamingowych coś się zmieniło tego lata?
    > Ma ktoś jakąś wiedzę? Wyskakuje na tydzień i może nie ma co walczyć a

    Zmieniło się bardzo dużo. Jeżeli jedziesz na tydzień, to o ile nie
    zamierzasz tam całe dnie filmów oglądać, to używaj zwyczajnie karty swojego
    polskiego operatora. Co do szczegółów, to musisz zobaczyć na jego stronie
    jakie są warunki i limity.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2017-07-23 20:16:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/23/2017 7:43 PM, Liwiusz wrote:
    > Ile tego neta potrzebujesz?

    Prade mowiąc? Minimum 1G, tyle zchodzi w tydzień, maximum nie ma limitu
    (filmy z kamery -> google drive).

    > Z jakiej oferty obecnie korzystasz?

    Aero, Vigin Mobile (prepaid + pakiety), mam tez orange.

    Nie mam abonamentu.

  • 5. Data: 2017-07-23 20:17:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/23/2017 7:47 PM, P.B. wrote:
> [...]
    > polskiego operatora. Co do szczegółów, to musisz zobaczyć na jego stronie

    Pytałem w kilku. Po pierwsze nie ma pakietów. Zdaje się że coś tutaj
    zmienił play, ale jak probowałem ich dopytać to dodali że dla
    abonamentowców.

    Po drugie jest drogo jak ch... bo internet w pakietach jest znaczaco
    tańszy niż z taryfy.

    To już wolę wyjąć antene wifi i szukać szczęscia w eterze :/

  • 6. Data: 2017-07-23 20:23:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Prade mowiąc? Minimum 1G, tyle zchodzi w tydzień, maximum nie ma limitu
    > (filmy z kamery -> google drive).

    > Aero, Vigin Mobile (prepaid + pakiety), mam tez orange.

    W aero (to to bezpłatne?) nie ma nic za darmo za granicą, w Virgin
    pechowo też nie dają za darmo, jak to w końcu zostało wdrożone w Orange
    na kartę, tego nie wiem, więc albo sobie sprawdzisz u operatora, albo
    weźmiesz tmobile na kartę (pakiet miesięczny 25zł) gdzie będą darmowe
    rozmowy, smsy i ponad 1gb neta w roamingu.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-07-23 20:24:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/23/2017 8:23 PM, Liwiusz wrote:
    > jak to w końcu zostało wdrożone w Orange
    > na kartę, tego nie wiem, więc albo sobie sprawdzisz u operatora

    Sprawdziłem. Pakiety nie obowiązkuja, obowiązuje normalna stawka, ktora
    o ile pamiętam jest bandycka.

    , albo
    > weźmiesz tmobile na kartę (pakiet miesięczny 25zł) gdzie będą darmowe
    > rozmowy, smsy i ponad 1gb neta w roamingu.

    Ciągle drogo i mało.

    Liczylem na jakąs opcję z gatunku zagraniczna karta tylko do netu z
    doładowaniem przez paypal czy coś takiego.

  • 8. Data: 2017-07-23 20:26:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/23/2017 8:17 PM, Sebastian Biały wrote:
    > Pytałem w kilku. Po pierwsze nie ma pakietów. Zdaje się że coś tutaj
    > zmienił play

    Tak na marginesie to jest zastanawiające:

    http://allegro.pl/nielimitowany-internet-w-play-lte-
    3g-roaming-i6895043129.html

  • 9. Data: 2017-07-23 20:28:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Sprawdziłem. Pakiety nie obowiązkuja, obowiązuje normalna stawka, ktora
    > o ile pamiętam jest bandycka.
    >
    > , albo
    >
    > Ciągle drogo i mało.

    Pisałeś, że 1gb starczy. A że drogo, to taniej nie będzie - wszędzie u
    polskich operatorów będzie taki przelicznik, że za 5zł
    pakietu/abonamentu etc. dostajesz 257 mb danych w roamingu.

    > Liczylem na jakąs opcję z gatunku zagraniczna karta tylko do netu z
    > doładowaniem przez paypal czy coś takiego.

    No to musisz sobie coś kupić w Hiszpanii.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-07-23 20:29:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/23/2017 8:28 PM, Liwiusz wrote:
    > Pisałeś, że 1gb starczy.

    Jako minimum. Opcje minimum mam rozpracowana już. Teraz szukam czegoś
    pomiędzy minimum a maksimum.

    > No to musisz sobie coś kupić w Hiszpanii.

    Nie da się, sądząc po staraniach kolegi który próbował miesiąc temu ;)
    Oni na haslo "turysta chce sima" zapominają jak sie mówi nawet po
    hiszpańsku ...