  • 11. Data: 2017-07-23 21:07:02
    Temat: Re: Prepaid na internet w Hiszpanii
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 23 Jul 2017 20:17:59 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Pytałem w kilku. Po pierwsze nie ma pakietów. Zdaje się że coś tutaj
    > zmienił play, ale jak probowałem ich dopytać to dodali że dla
    > abonamentowców.
    >
    > Po drugie jest drogo jak ch... bo internet w pakietach jest znaczaco
    > tańszy niż z taryfy.

    Za całe 25PLN brutto masz w Play:

    PRZYKŁAD 1: taryfa FORMUŁA 4.0 Unlimited

    W tej taryfie klient w ramach opłaty abonamentowej wykonuje połączenia do
    innych oraz korzysta z Internetu, a w cenniku nie ma wyszczególnionych
    opłat na te usługi. Dlatego otrzyma od Play trzy pule: 250 minut na
    połączenia wychodzące, 400 minut na połączenia przychodzące i 3 GB
    transferu internetowego. Po wyczerpaniu w ciągu 12 miesięcy którejś z puli,
    za korzystanie z danego rodzaju usługi zapłaci zgodnie ze stawkami
    zamieszczonymi wyżej (punkty 3 i 6). Za wysłanie w roamingu wiadomości SMS
    lub MMS zapłaci 0,09 zł, czyli zgodnie z obowiązującym cennikiem taryfy
    FORMUŁA 4.0 Unlimited.

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-koszty-roami
    ngu-w-ue-od-15-czerwca,2,3,38828.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2017-07-23 21:11:48
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Wg. tego 1,25GB: http://promocje.play.pl/roaming/#prepaid

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 13. Data: 2017-07-23 23:51:23
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-07-23 15:37, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Cześć.
    >
    > Czy coś się znaczaco zmieniło tego lata? Czytam poradniki jak miec neta
    > w Hiszpanii z karty gsm i wnioski sa takie:
    >
    > a) ceny absurdalne

    Pierwszy z brzegu Orąż chce 10 eur za 3 gb, 12 za 5 albo 20 za 7.

    > b) obsługa sklepów nie mówi że mówi po angielsku

    Jeżeli wiesz jak się nazywa taryfa którą chcesz to mówi wystarczająco.

    > c) czas od rejestracji do dzialania to kilka dni

    Jak ja byłem to kilka minut.

    > d) całość obsługi aktywacji/doładowań nie ma wersji angielskich stron www

    Ano. Ale hiszpański nie jest taki trudny ;-).

    > ...i że lepiej dać sobie spokój z netem natywnym.
    >
    > No dobra, ale może po zmianach roamingowych coś się zmieniło tego lata?
    > Ma ktoś jakąś wiedzę? Wyskakuje na tydzień i może nie ma co walczyć a
    > raczej przejśc na wardriving ;).

    Wardriving działa znośnie. Ale w nju nawet na kartę pakiety działają
    znośnie w UE.

  • 14. Data: 2017-07-24 21:00:39
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 23 Jul 2017 17:37:19 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >No dobra, ale może po zmianach roamingowych coś się zmieniło tego lata?
    >Ma ktoś jakąś wiedzę? Wyskakuje na tydzień i może nie ma co walczyć a
    >raczej przejśc na wardriving ;).

    Zależy od sieci. Ja mam w nju 1,96GB netu w UE na miesiąc.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2017-07-24 23:06:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > jak to w końcu zostało wdrożone w Orange na kartę, tego nie wiem, więc
    > albo sobie sprawdzisz u operatora

    Sprawdziłem. Pakiety nie obowiązkuja, obowiązuje normalna stawka, ktora
    o ile pamiętam jest bandycka.

    , albo
    > weźmiesz tmobile na kartę (pakiet miesięczny 25zł) gdzie będą darmowe
    > rozmowy, smsy i ponad 1gb neta w roamingu.

    Ciągle drogo i mało.

    Liczylem na jakąs opcję z gatunku zagraniczna karta tylko do netu z
    doładowaniem przez paypal czy coś takiego.
    ---
    Bo na świecie niekoniecznie jest tanio, 1GB za 7 euro w Niemczech.

  • 16. Data: 2017-08-01 11:21:42
    Od: m...@g...com

    W a2m w pakiecie internetowym za 10 zł jest 1 GB w UE. Tylko co, gdy się skończy? Nie
    da się uruchomić drugiego?

    M.

  • 17. Data: 2017-08-01 11:58:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 11:21, m...@g...com pisze:
    > W a2m w pakiecie internetowym za 10 zł jest 1 GB w UE.

    Tylko 509mb.

    > Tylko co, gdy się skończy? Nie da się uruchomić drugiego?

    4gr/mb.

    --
    Liwiusz