  • 11. Data: 2018-03-15 00:08:08
    Temat: Re: Prepaid nielimitowany z MMS
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-14 o 16:13, zhbick pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > A dokładnie: 6+6+2 z czego te 2 to transfer na obszarze UE (jeśli nie
    > wyjeżdżasz poza PL to te 2GB zużywane są na końcu)

    Już nie ma 6+6. Teraz jest 15 -> "Oferta limitowana", czy jakoś tak to
    się nazywa.

  • 12. Data: 2018-03-15 01:27:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-14 o 00:53, Grzexs pisze:

    > A z tym to ja bym uważał. Mój modem nie chce z tym współpracować, a
    > telefon wykazuje bardzo marny transfer.

    Ja przejdę chyba tu (darmowe mm-sy się przydają):
    https://mobilevikings.pl/pl/oferta/telefon-na-karte/
    #viking39nolimit

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-03-15 21:57:05
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2018-03-14 o 07:53, Liwiusz pisze:

    > Ależ oferuje. Redbull Mobile na kartę z pakietami nolimit (w tym mms):
    > - za 3zł na 4 dni
    > lub
    > - za 30 zł na 31 dni.

    No tak. Tylko, ze majac karte Play nie moge zmienic oferty na RedBull
    (brak mozliwosci w Play24). Musialbym przejsc gdzie indziej a potem
    wrocic do Play na taryfe RedBull. To juz moge zostac gdzie indziej.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2018-03-15 22:29:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-15 o 21:57, Marcin pisze:
    > Witam

    > No tak. Tylko, ze majac karte Play nie moge zmienic oferty na RedBull

    Możesz.

    > (brak mozliwosci w Play24). Musialbym przejsc gdzie indziej a potem

    #SOA1.
    Może masz jakąś starą taryfę playa? To przejść do nowszej i już
    przejście do RB powinno być.
    Poza tym spróbuj *111*871*1#

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-03-16 05:56:18
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 15.03.2018 o 21:57, Marcin pisze:

    > No tak. Tylko, ze majac karte Play nie moge zmienic oferty na RedBull
    > (brak mozliwosci w Play24).

    Można, sam się przenosiłem.
    Krótki kod:
    https://www.redbullmobile.pl/obsluga-klienta/przenie
    s-numer/zobacz-jakie-to-proste/

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 16. Data: 2018-03-16 08:21:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.03.2018 o 22:19, Kris pisze:

    > Czytając tą m,in grupę też ie zastanawiam czemu ludziska swego czasu nie szanuja
    > Przy nolimitach w granicach ceny najtańszej flaszki z biedronki jeśzcze komus sie
    che bawić w jakieś przenosiny, pakity, doladowywania z kapli cocacoli
    > Ludzie swego czasu nie szanują

    eeee to nie tak. np dlamnie to sport, uzależnienie. powinienem się z
    tego leczyć. tyle ze przynosi to wymierne korzyści, wiec nie wiem czy
    chcę. Tylko widzisz.... ludzie oszczędzają na pewnych rzeczach a na
    innych nie. dobrze by było, gdyby oszczędzali tam, gdzie oszczędności są
    największe. Co to znaczy? PRzeciętna rodzina wydaje (strzelam) coś ponad
    100zł na prąd, i nieco mniej na (4sztuki) abonamenty telefoniczne. Aby
    zaoszczędzić 5zł na enegrii elektrycznej musisz naprawdę się postarać, a
    kolejne 5 zł - to już jest jazda na krawędzi. a żeby oszczędzić 5zł na
    opłatach za telefon? Walić te 5zł. żeby opłaty za telefon zredukowąc do
    zera? Trzeba się przenieść do innej sieci raz na 3 miesiące.

    ToMasz

  • 17. Data: 2018-03-16 08:24:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 08:21:22 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    >>
    > eeee to nie tak. np dlamnie to sport, uzależnienie. powinienem się z
    > tego leczyć. tyle ze przynosi to wymierne korzyści, wiec nie wiem czy

    Szczegolnie, ze dla wielu osob to co dwa lata.

    Albo sprawdzic Smart dom w plusie :-)

    J.

  • 18. Data: 2018-03-16 08:37:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-16 o 08:21, ToMasz pisze:

> [...]
    > największe. Co to znaczy? PRzeciętna rodzina wydaje (strzelam) coś ponad
    > 100zł na prąd, i nieco mniej na (4sztuki) abonamenty telefoniczne. Aby

    I 1500,- na mieszkanie, 1000,- na samochód oraz 400,- na wódę i
    papierosy, 600,- na żarcie zapakowane w plastik, 400,- na lekarstwa żeby
    się leczyć z chorób wywołanych przez wdychanie spalin i żarcie
    kiepskiego żarcia zapakowanego w plastik.

> [...]
    > opłatach za telefon? Walić te 5zł. żeby opłaty za telefon zredukowąc do
    > zera? Trzeba się przenieść do innej sieci raz na 3 miesiące.

    Zeby zaoszczędzić 5,- na telefonie to Janusz jest gotów gacie zdjąć
    przez głowę, ale petów i alku nie odstawi.

  • 19. Data: 2018-03-16 08:46:31
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapakowanego w plastik.

    > Zeby zaoszczędzić 5,- na telefonie to Janusz jest gotów gacie zdjąć przez

    ale w czym masz problem? Chce, ma na to czas i lubi to niech się bawi w
    przenosiny...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2018-03-16 20:58:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 08:21:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > innych nie. dobrze by było, gdyby oszczędzali tam, gdzie oszczędności są
    > największe. Co to znaczy? PRzeciętna rodzina wydaje (strzelam) coś ponad

    Bliżej 200 pewnie

    i nieco mniej na (4sztuki) abonamenty telefoniczne. Aby
    > zaoszczędzić 5zł na enegrii elektrycznej musisz naprawdę się postarać,
    Oj tam
    Z ok 250 na ponizej 200zł zjechałem zmieniając taryfe z g11 na g12w.
    Nic mnie to nie kosztowało, żadnych nawyków zmieniac nie musze itp a rachunki o 50zł
    miesięcznie miejsze
    > kolejne 5 zł - to już jest jazda na krawędzi. a żeby oszczędzić 5zł na
    > opłatach za telefon? Walić te 5zł. żeby opłaty za telefon zredukowąc do
    > zera? Trzeba się przenieść do innej sieci raz na 3 miesiące.
    I pilnować promocji, doładowywać pakiety kodami z cocacoli, wypełniac formularze o
    przenieisenia i czeka c kurierów i zadziałanie
    Zerknij na tematy podtów z tej grupy chociażby z ostanich 3 miesięcy?
    A to ktos nie wie jak pakiet zmienić a to komus promocyjne minuty nie zadziałały a
    komuś innemu 2zł z konta znikła
    Abo w tmobile mam od nastu lat i póki co przez ten okes żaden z tych problemów mnie
    nie dotyczył.
    A płace mniej wicej tyle co własnie za flaszkę na weekend

    50zł można zaoszczedzić błyskawicznie rezygnując z flaszki w weekend