  • 21. Data: 2018-03-16 21:35:12
    Temat: Re: Prepaid nielimitowany z MMS
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-03-16 o 20:58, Kris pisze:

    > 50zł można zaoszczedzić błyskawicznie rezygnując z flaszki w weekend

    Ale jak komuś brakuje do flaszki co weekend, to szuka oszczędności w
    innym miejscu. Myślę, że u każdego można znaleźć coś co można by
    zoptymalizwać i często przyoszczędzić. Dla jednego będzie to 2zl na
    opłatach za telefon, dla drugiego tańszy o 30gr ogórek w sklepie na
    drugim końcu miasta.

  • 22. Data: 2018-03-16 22:13:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    > No tak. Tylko, ze majac karte Play nie moge zmienic oferty na RedBull
    > (brak mozliwosci w Play24). Musialbym przejsc gdzie indziej a potem wrocic
    > do Play na taryfe RedBull. To juz moge zostac gdzie indziej.

    zatem musisz mieć taryfę internet na kartę
    wtedy faktycznie tylko przejście
    do innego operatora i z powrotem

  • 23. Data: 2018-03-16 22:29:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 22:13:55 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > zatem musisz mieć taryfę internet na kartę
    > wtedy faktycznie tylko przejście
    > do innego operatora i z powrotem

    A nie można od razu docelowej oferty kupić?
    Po co przechodzić do innego operatora i z powrotem?

  • 24. Data: 2018-03-17 03:38:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Się podczepię.

    A jest w ogóle coś bez limitu danych z limitem czasowym, np. na 30 dni,
    lub krócej?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-03-17 08:28:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Bliżej 200 pewnie
    >
    > i nieco mniej na (4sztuki) abonamenty telefoniczne. Aby
    > Oj tam
    > Z ok 250 na ponizej 200zł zjechałem zmieniając taryfe z g11 na g12w.
    > Nic mnie to nie kosztowało, żadnych nawyków zmieniac nie musze itp a rachunki o
    50zł miesięcznie miejsze
    CIEBIE. Co nas to obchodzi? Czy dajesz GWARANCJE że każdy osiągnie takie
    oszczędności? szczególnie że ja nie znam nikogo kto ma ogrzewanie inne
    niż elektryczne i płaci 200zł za prąd

    > I pilnować promocji, doładowywać pakiety kodami z cocacoli, wypełniac formularze o
    przenieisenia i czeka c kurierów i zadziałanie
    nie wiem o czym piszesz. Znaczy wiem, piszesz bzdury, na podstawie tego
    co zapamiętałeś z moich opowieści z przed 2,3 lat.

    > Zerknij na tematy podtów z tej grupy chociażby z ostanich 3 miesięcy?
    po co? Czy znajdę tam wyjaśnienie, dlaczego ludzie w galerii handlowej
    kupują koszulkę za 39.99, gdy ja mam podobną, spełniająca 90% wymogów
    jej stawianej ale moja kosztuje 3.99? Czy znajdę tam odpowiedź, dlaczego
    ludzie kupują auto, którego roczna utrata wartości, jest większa niż
    wartość mojego auta? Myślę że nie. Tylko dlaczego Ty chcesz nawacać
    wszystkich którzy ich własne pieniądze wydają inaczej niż Ty?

    > A płace mniej wicej tyle co własnie za flaszkę na weekend
    >
    > 50zł można zaoszczedzić błyskawicznie rezygnując z flaszki w weekend
    Ale to wątpliwa oszczędność. można zaoszczędzić 100zł rezygnując z prądu
    na miesiąc. Ale, moim zdaniem, najlepiej działać tam, gdzie nasza
    niedogodność jest minimalna, a rachunek jak najniższy.

    ToMasz

  • 26. Data: 2018-03-20 20:08:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5aa843b4$0$1003$6...@n...neostrada.pl

    > Co to za prepaid jak masz opłaty za miesiąc? Masz abonament w tym momencie ale bez
    smyczy.

    Abonament to właśnie pripejd.

    abonament m IV, D. -u, Ms. ~ncie; lm M. -y

    <<prawo korzystania z czegoś lub otrzymania czegoś
    w określonym czasie na zasadzie opłaty z góry; <-----
    dowód stwierdzający to prawo; stała, regularna
    opłata za prawo użytkowania czegoś>>

    Abonament teatralny, telefoniczny, radiowy.
    Abonament do teatru, do kina.
    Abonament na obiady, na koncerty.
    Wykupić, opłacić abonament.

    fr.

    IMO albo trzeba zmodyfikować język polski, albo
    dostosować język używany ;) do języka oficjalnego. ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 27. Data: 2018-03-20 20:12:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 0...@g...co

    > zatem musisz mieć taryfę internet na kartę
    > wtedy faktycznie tylko przejście
    > do innego operatora i z powrotem

    : A nie można od razu docelowej oferty kupić?
    : Po co przechodzić do innego operatora i z powrotem?

    Żeby zachować numer i (być może) otrzymać coś na starcie za freeko.

    )\._.,--....,'``.

  • 28. Data: 2018-03-21 10:01:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    > w określonym czasie na zasadzie opłaty z góry; <-----
    > dowód stwierdzający to prawo; stała, regularna

    Niestety - trzeba na to nalozyc praktyke TPSA (i elektrowni, gazowni
    dawniej).

    Abonament jest z gory. Czyli np za marzec zaplacisz w fakturze
    wystawionej za luty.
    Ale ta faktura byl wystawiona np 18 marca (pewnie dlatego, zeby
    zdazyli liczniki ze zdjecia przepisac).

    I termin platnosci ma 14 dni. Wiec zaplacisz np 1 kwietnia.
    To w koncu gory czy z dolu ?

    Dalej - abonament po latach zrobil sie malutki, tzn minut bylo malo.
    W efekcie jak sie rozgadales w marcu, to za rozmowy placiles w
    okolicach 1 maja ... to tym bardziej postpaid.
    No i jak to pogodzic ze "stala, regularna oplata" ?

    Teraz przy no-limitach mozemy wrocic do pierwotnego znaczenia ... ale
    jak mam w nju :-)

    >IMO albo trzeba zmodyfikować język polski, albo
    >dostosować język używany ;) do języka oficjalnego. ;)

    I podzielic na prepaidy i postpaidy :-)

    J.