  • 31. Data: 2016-07-31 22:35:42
    Temat: Re: Prepaid przed i po 25 lipca 2016
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 21:45, Kris pisze:
    > Rozwiniesz?
    Wykupujesz numer(y) premium, kupujesz komórki pre-paid, a następnie
    nielegalnie zarobioną kasę przeznaczasz na "zdrapki" i przy odrobinie
    zaparcia jesteś w stanie zalegalizować kasę :-)

    Maciek

  • 32. Data: 2016-07-31 22:40:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 22:06, Smok Eustachy pisze:
    > Virgin wymyślił, ze kuriera DPD wyśle. Jest to jakiś pomysł.
    Dziwne, że nikt nie wpadł na zwykły przelew z banku na kwotę 1 gr, czy
    coś w ten deseń. O ile wiem, nie da się założyć anonimowo konta bankowego.

    Maciek

  • 33. Data: 2016-08-01 00:13:51
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 22:35, Maciek pisze:
    > Wykupujesz numer(y) premium, kupujesz komórki pre-paid, a następnie
    > nielegalnie zarobioną kasę przeznaczasz na "zdrapki" i przy odrobinie
    > zaparcia jesteś w stanie zalegalizować kasę :-)

    dokładnie to robiła mafia we Włoszech. A w dzisiejszych czasach da się
    to mocno zautomatyzować

    --
    @foe_pl

  • 34. Data: 2016-08-01 12:27:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup

    >dokładnie to robiła mafia we Włoszech. A w dzisiejszych czasach da
    >się to mocno zautomatyzować

    Nie lepiej inaczej ? Przeciez to spora strata, ile tam mozna zarobic -
    30% ?

    J.

  • 35. Data: 2016-08-02 00:17:11
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 12:27, J.F. pisze:

    > Nie lepiej inaczej ? Przeciez to spora strata, ile tam mozna zarobic -
    > 30% ?
    >

    > J.

    myślisz, ze na tych restauracjach mają lepszy ratio?

    --
    @foe_pl