  • 21. Data: 2016-07-24 16:04:18
    Temat: Re: Prepaid przed i po 25 lipca 2016
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 12:07, Poldek pisze:

    > Dzięki za czujność i wyłapanie błędnych wniosków!
    > Jakie są prawidłowe wnioski?

    Ze operator nie bedzie miał prawa logować do systemu SIMów krajowych
    operatorów co do których nie jest znana tożsamość użytkownika.
    IMO to bubel prawny, bo nie wiadomo, czy od jutra mogę pożyczyć komus
    telefon by sobie zadzwonił.

    --
    @foe_pl

  • 22. Data: 2016-07-24 16:07:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 12:09, Poldek pisze:

    > Zawsze trzeba było udać się do punktu z dowodem osobistym lub paszportem.

    ale tylko jak brałeś na abo, przecież muszą wiedzieć komu wysłać rachunek.

    --
    @foe_pl

  • 23. Data: 2016-07-24 17:27:37
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 24.07.2016 o 16:04, the_foe pisze:
    > nie wiadomo, czy od jutra mogę pożyczyć komus telefon by sobie zadzwonił.

    I będzie jak z samochodami: "Fotka z radaru? Nie wiem, pijany byłem,
    ktoś mnie odwoził ale nie wiem kto".
    Bo to nie o to chodzi, żeby łapać terrorystów (jeden na milion), ale
    żeby pilnować normalnych obywateli (co podpadli Waadzy, i wszystkich ich
    znajomych).

    --
    Alf/red/

  • 24. Data: 2016-07-25 14:30:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-24 o 16:04, the_foe pisze:

> [...]
    > operatorów co do których nie jest znana tożsamość użytkownika.
    > IMO to bubel prawny, bo nie wiadomo, czy od jutra mogę pożyczyć komus

    Możesz.

  • 25. Data: 2016-07-25 14:31:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-24 o 16:07, the_foe pisze:

    > ale tylko jak brałeś na abo, przecież muszą wiedzieć komu wysłać rachunek.

    Rejestrowałeś kiedyś numer na kartę? Ja rejestrowałem.

  • 26. Data: 2016-07-25 22:06:48
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 11:55, Marek pisze:

> [...]
    > musieli to zrobić jeszcze raz bo teraz trzeba będzie im w dowód spojrzeć?

    Virgin wymyślił, ze kuriera DPD wyśle. Jest to jakiś pomysł.

  • 27. Data: 2016-07-31 20:36:50
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-24 o 17:27, Alf/red/ pisze:

> [...]
    > Bo to nie o to chodzi, żeby łapać terrorystów (jeden na milion), ale
    > żeby pilnować normalnych obywateli (co podpadli Waadzy, i wszystkich ich

    nawet nie chodzi o to, zeby ich pilnować, tylko o to, by się 3 razy
    zastanowili co piszą o Dudzie na wykopie ze swojego smartfona.
    A nikt nie zwrócił uwagi, ze w krajach gdzie trzeba rejestrować pre-paid
    zrobiono to na ogół z kwestii podatkowych (pranie brudnych pieniedzy
    przez smsy premium). Jezeli chodzi o walkę z terroryzmem to jest to ruch
    zwiększający ryzyko. Służbom trudniej bedzie kogos namierzyc bo kto
    bedzie w neicnym celu używał karty którą właśnie zarejstrował?

    --
    @foe_pl

  • 28. Data: 2016-07-31 20:38:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 14:30, Poldek pisze:

    > Możesz.

    Tego nie wiesz, dowiesz sie dopiero wtedy kiedy odmówisz organom info
    komu pożyczyłeś telefon.

    --
    @foe_pl

  • 29. Data: 2016-07-31 20:39:20
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 14:31, Poldek pisze:

    > Rejestrowałeś kiedyś numer na kartę? Ja rejestrowałem.

    rejestrowałem. W Orange. Przez internet. Uwierzyli w moje dane na słowo.

    --
    @foe_pl

  • 30. Data: 2016-07-31 21:45:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 lipca 2016 20:36:53 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
    .
    > A nikt nie zwrócił uwagi, ze w krajach gdzie trzeba rejestrować pre-paid
    > zrobiono to na ogół z kwestii podatkowych (pranie brudnych pieniedzy
    > przez smsy premium).
    Rozwiniesz?