  • 1. Data: 2010-04-02 11:47:29
    Temat: Problem przy hamowaniu
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Witam,
    podczas hamowania np z 90kmph po chwili zaczynam słyszeć szum z
    przednich kół przechodzący w dudnienie.
    Czy to klocki sa już do wymiany?
    Dziś to pierwszy rraz zauważyłem, a tu święta i ...

    Pozdrawiam
    ADam

  • 2. Data: 2010-04-02 12:06:40
    Temat: Re: Problem przy hamowaniu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-02, ..::Adam::.. <e...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przednich kół przechodzący w dudnienie.
    > Czy to klocki sa już do wymiany?
    > Dziś to pierwszy rraz zauważyłem, a tu święta i ...

    I jedziemy do mechanika/diagnosty żeby to nie były nasze ostatnie święta.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2010-04-02 13:09:30
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > I jedziemy do mechanika/diagnosty żeby to nie były nasze ostatnie święta.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Eeeee bez przesady, ja bym sprawdził czy klocki grube, czy tarcze też
    nie za cienkie - jeśli w granicy tolerancji fabrycznej to będzie
    znaczyło tylko tyle że zrobione z lichego materiału ;)

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Równie dobrze może to oznaczać zbliżający się koniec klocków ;)

  • 4. Data: 2010-04-02 13:32:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-02, Czarek Daniluk <c...@n...com> wrote:

    > Eeeee bez przesady, ja bym sprawdził czy klocki grube, czy tarcze też
    > nie za cienkie - jeśli w granicy tolerancji fabrycznej to będzie
    > znaczyło tylko tyle że zrobione z lichego materiału ;)

    Kolega się na tym nie zna, na podjechanie na stację straci pół godziny,
    a o wiele lepiej będzie wiedział co się dzieje niż po diagnozie przez
    internet.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2010-04-02 13:33:06
    Od: "Mario" <d...@g...pl>

    > Czy to klocki sa już do wymiany?

    wrozki maja juz wolne z racji swiat...
    z tego powodu polecam zdjecie kola/kol i sprawdzenie za pomoca wzroku ile mm
    okladziny pozostalo na klockach ;)

    ps. takie odglosy to moze byc zarowno uklad hamulcowy jak i zawieszeni, a
    nawet uklad kierowniczy...

    pzdr

  • 6. Data: 2010-04-02 14:04:25
    Od: wawior85 <w...@g...com>

    Ja miałem to samo przez ostatnich kilka miesięcy: występujące co któreś
    hamowanie denerwujące dudnienie;/
    Wczoraj doszedł jeszcze pisk przy skręcaniu kół, co mnie już przekonało
    do wizyty u mechanika. Efekt: wymiana klocka, którego już nie było ;) i
    cisza przy hamowaniu.

    Powodzenia!

    Pozdr
    --
    http://qos.wawit.pl

  • 7. Data: 2010-04-02 20:09:51
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Kolega się na tym nie zna, na podjechanie na stację straci pół godziny,
    > a o wiele lepiej będzie wiedział co się dzieje niż po diagnozie przez
> [...]

    Ależ ja to wiem, ale niektórzy jak chcą żeby bawić się we wróżki to
    dlaczego nie ??

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-04-02 23:53:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-02, Czarek Daniluk <c...@n...com> wrote:

    > Ależ ja to wiem, ale niektórzy jak chcą żeby bawić się we wróżki to
    > dlaczego nie ??

    Moim zdaniem czasem lepiej udzielić skutecznej porady niż się
    przechwalać kto lepiej zdiagnozuje usterkę (być może poważną i grożącą
    wypadkiem) na podstawie słownego opisu hałasu w cudzym samochodzie.
    Zwłaszcza w okresie kiedy na drogi wyjeżdżają, hmm, powiedzmy rzadziej
    jeżdżący kierowcy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski