  • 1. Data: 2009-06-30 09:54:09
    Temat: Problem w internetem
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    Witam
    Mam internet z kablówki, przez router D-link. Ostatnio mam coś takiego, że
    co pewien czas tracę dostęp do WWW (wszystko inne - poczta z Outlooka, gg
    działa), np 20 minut działa www, potem 20 minut nie działa. Kiedy podłączę
    net bezpośrednio do kompa, jest ok. Czyli wychodzi na to, że router? Ale co
    może być przyczyną? Wcześniej było ok, a nie robiłem żadnych zmian.

    Dzięki za wskazówki

  • 2. Data: 2009-06-30 10:23:02
    Temat: Re: Problem w internetem
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Kenjiro wrote:
> [...]
    > Kiedy podłączę net bezpośrednio do kompa, jest ok. Czyli wychodzi na to,
    > że router? Ale co może być przyczyną? Wcześniej było ok, a nie robiłem

    Sa jakies logi w tym routerze?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-06-30 11:23:27
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > net bezpośrednio do kompa, jest ok. Czyli wychodzi na to, że router? Ale
    > co może być przyczyną? Wcześniej było ok, a nie robiłem żadnych zmian.

    ntg

  • 4. Data: 2009-06-30 11:45:00
    Od: payol <p...@g...com>

> [...]
    > net bezpośrednio do kompa, jest ok. Czyli wychodzi na to, że router? Ale co
    > może być przyczyną? Wcześniej było ok, a nie robiłem żadnych zmian.

    ustaw sobie dns-y w routerze.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Domain_Name_System
    ustaw sobie np tepsowe, nie wiem dokladnie ktore sa najlepsze w pl.

    btw... zeby sprawdzic czy to na pewno dns, w momencie gdy strony ci
    nie dzialaja sproboj wejsc np na onet po ip, wrzuc do przegladarki:
    http://213.180.130.201/

    peace
    Payol

  • 5. Data: 2009-06-30 18:26:03
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    Kenjiro napisał(a):

    > Mam internet z kablówki, przez router D-link

    Też miałem ten problem, dokładnie taki sam objaw,
    tyle że router TP-link chyba (a może nie, coś na pewno z -link).
    Upgrade firmware'u, resety, dns-y, różne możliwe
    kombinacje konfiguracji (neostrada z Lucentem)
    za cholere nie chciało działać, to samo u teścia.
    Oddałem oba złomy do sklepu, dopłaciłem
    do linksysów wrt54gl i od 2 lat zapomniałem, że mam router.

    Pzdr.
    L.