  • 1. Data: 2006-12-09 16:47:40
    Temat: Problem z Frame Relay na 2600
    Od: "Maczek" <p...@g...com>

    Witam,
    od dwoch dni bezskutecznie walcze z uruchomieniem lacza FR od tepsy.
    Chcialem podpiac to do routerka Cisco 2610, z wlozona karta NM z 4
    serialami i jednym ethernetem.
    Znalazlem fajny config na "nieoficjalnym Cisco FAQ", ale niestety lacze
    nie chce sie zestawic. Line protocol podnosi sie na jakies 30s, po czym
    znowu pada. Co ciekawe, taki sam config dziala na starym routerku 2514,
    ktory niestety z roznych powodow nie nadaje sie do mojej sieci.
    Moze macie jakies pomysly? Na lacze od tp czekalismy ponad miesiac, a
    teraz jeszcze problem ze stosunkowo prosta konfigurajca...
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-12-09 16:59:28
    Temat: Re: Problem z Frame Relay na 2600
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <1...@j...googlegroups.c
    om> Maczek napisał(a):
> [...]
    > Moze macie jakies pomysly? Na lacze od tp czekalismy ponad miesiac, a
    > teraz jeszcze problem ze stosunkowo prosta konfigurajca...

    AFAIR NM-4T działa dopiero od serii 3600

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2006-12-09 19:26:22
    Od: "Pawel Guraj" <U...@N...coddy.org.USUN>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Repcio' Gubernat"
    <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> napisał w wiadomości
    >W artykule <1...@j...googlegroups.c
    om> Maczek

    > AFAIR NM-4T działa dopiero od serii 3600

    Tak, dokładnie, moduły NM-4T= wspierane są
    na platformach 3600 i wyżej.

    pzdr,
    Paweł Guraj.

  • 4. Data: 2006-12-10 12:09:50
    Od: "Maczek" <p...@g...com>

    Pawel Guraj napisał(a):
> [...]
    > <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> napisał w wiadomości
    om> Maczek

    > Tak, dokładnie, moduły NM-4T= wspierane są

    Hmm, sama karta dziala, jest widziana przez router i da sie polaczyc
    dwa 2600 kablami v.35przez te porty.
    Jest to dokladnie NM-4A/S. Czy to, ze jest sync/async moze powodowac
    problemy?

  • 5. Data: 2006-12-10 13:20:36
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]

    > Hmm, sama karta dziala, jest widziana przez router i da sie polaczyc
    > dwa 2600 kablami v.35przez te porty.
    > Jest to dokladnie NM-4A/S. Czy to, ze jest sync/async moze powodowac
    > problemy?

    A Ty masz ile na tym FR? Pewnie 2Mbps? No to dziwne nie jest...
    NM-4A/S jest wspierana także w 2600, ale to jest karta low-speed - do
    128kbps; żeby obsłużyć łącze szybsze niż 128k potrzebujesz wspomnianej karty
    NM-4T, która w 2600 nie jest wspierana. Zobacz zresztą
    http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps274
    /products_data_sheet09186a0080091b8b.html
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O