  • 11. Data: 2005-07-06 11:17:56
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Wlochaty napisał(a):
    > Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:dag3pl$330$2@inews.gazeta.pl...
    >

    >>klient zamowi sobie neostrade ...
    >
    > i pobawi sie Kazaa 3-4dni, a potem tylko www...

    20GB to duzo - nawet jak sie filmy sciaga

    --
    Mateusz

  • 12. Data: 2005-07-06 11:18:06
    Temat: Re: Problem z ?
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > Ci co kupuja moze i sie ciesza jak mniej ssaja
    > Ci co sprzedaja wrecz przeciwnie

    Możesz rozwinąć tą głęboką myśl?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 13. Data: 2005-07-06 11:19:11
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Wlochaty pisze:

    > i pobawi sie Kazaa 3-4dni, a potem tylko www...

    I bardzo dobrze, nikt normalny nie potrzebuje ściągać 5 filmów dziennie, bo
    nawet nie będzie w stanie ich obejrzeć.

  • 14. Data: 2005-07-06 11:24:59
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    > 20GB to duzo - nawet jak sie filmy sciaga

    Mam userow dla ktorych to jest kwestia max tygodnia na laczu 256kbit/s (z
    pakietem nocnym polowa tego okresu). To wszystko za duuzo mniejsze pieniadze
    niz w TPSA.
    Mowimy oczywiscie dalej o "ssaczach", a nie zwyklych userach.

    pozdr
    Wlochacz

  • 15. Data: 2005-07-06 11:27:01
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    Użytkownik "Neas" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości

    > I bardzo dobrze, nikt normalny nie potrzebuje ściągać 5 filmów dziennie,
    bo
    > nawet nie będzie w stanie ich obejrzeć.

    My nie dyskutyjemy o normalnosci, czy nienormalnosci, tylko o praktyce, a sa
    tacy co jak nie wyssaja 2GB w dobe to maja zly humor. Nie mnie ich oceniac,
    z jednej strony wiem ze do Neo nie odejda, z drugiej wiem ze wysyca mi lacze
    za 5ciu...

    pozdr
    Wlochacz

  • 16. Data: 2005-07-06 11:33:55
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > Możesz rozwinąć tą głęboką myśl?

    gdyby nie filmy to nie musialbys kupowac wiekszego lacza
    Twoj dostawca pewnie sie cieszy ze Twoje zapotrzebowanie na dostep rosnie
    (jak jak sprzetowcy sie ciesza ze co chwile wychodza nowsze gry z wiekszymi
    wymaganiami)

    --
    Mateusz

  • 17. Data: 2005-07-06 11:38:54
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > 20GB to duzo - nawet jak sie filmy sciaga

    Niestety, znam osoby, ktore robia wiecej niz 50 GB miesiecznie...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 18. Data: 2005-07-06 11:51:08
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    > Niestety, znam osoby, ktore robia wiecej niz 50 GB miesiecznie...

    zgadza sie, ale to sa odosobnione przypadki
    nie da sie dobrac sobie klientow tylko takich co WWW + GG + poczta uzywaja

    --
    Mateusz

  • 19. Data: 2005-07-06 12:04:04
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > nie da sie dobrac sobie klientow tylko takich co WWW + GG + poczta uzywaja

    ...a tak sie staralem :)

  • 20. Data: 2005-07-06 13:12:16
    Od: Lesio <3...@p...FyMy>

    Neas napisał(a):
    > I bardzo dobrze, nikt normalny nie potrzebuje ściągać 5 filmów dziennie, bo
    > nawet nie będzie w stanie ich obejrzeć.

    Ludzie nie musza ssac filmow, u znajomego w sieci sa ludzie co backupuja
    co tylko sie da z internetu. Ssaja zeby ssac z nie uzywac tego co
    zassaja.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org