  • 141. Data: 2005-07-08 10:11:58
    Temat: Re: Problem z Kaaz_ (OT)
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > PLONK za caloksztalt

    A kogo obchodzi zawartość Twojego KF-a?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 142. Data: 2005-07-08 10:16:37
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > nie ssacze ale pieniadze jakie płacą, a jesli taki jeden z drugim
    > placi 50zl "za Internet" to niewiele z niego idzie na rozwój
    > wydajności węzłów/routerów
    >
    > moje zdanie jest takie:
    > chcesz ssać, wykup sobie InternetDSL-a lub jego odpowiednik czyli
    > łacze przeznaczone na firme lub na mala siec osiedlowa i sobie ssaj

    Dokładnie tak. Parę osób tutaj nie rozumie, że obecność pewnej ilości
    ssaczy_bez_pojęcia (płacących tyle samo co reszta) w jakiejś niewielkiej
    sieci powoduje, że sponsoruje ich właśnie ta reszta. Gdyby się ich pozbyć,
    reszta mogłaby płacić mniej...

  • 143. Data: 2005-07-08 10:51:22
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > A kogo obchodzi zawartość Twojego KF-a?

    a Ty musisz swoje 3 grosze dorzucic ?

    moze zajmij sie tropieniem swoich zlych userow ktorzy zuzywaja Ci internet

    MSPANC
    --
    Mateusz

  • 144. Data: 2005-07-08 10:56:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Twoj KF przecieka :P

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 145. Data: 2005-07-08 10:58:31
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > Twoj KF przecieka :P

    ta dzie ?

    chyba ze tez uwazasz ze powininem dorzucic nastepnego ;)

    --
    Mateusz

  • 146. Data: 2005-07-09 16:41:31
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Dnia Thu, 07 Jul 2005 21:31:55 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):

    > jak sprzedaje komus 256 kbit to wlasnie po to zeby z niego korzystal ?
    >
    > a to jak korzysta to jego sprawa ....
    > w koncu placi za nie

    Zgoda. Jeśli ktoś komuś sprzedaje określone xxxkbit pasma, to nie ma sensu
    bawić się w priorytety. Są jednak sieci amatorskie, sieci które składają
    się z parunastu osób wykupujących dsla i chcących w miarę sensownie z tego
    łącza korzystać. W takich wypadkach dzielenie uploadu asymetrycznego łącza
    niema większego sensu; tutaj kolejkowanie usług się przydaje.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
    Mad ? affected with a high degree of intellectual independence.

  • 147. Data: 2005-07-11 07:15:09
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > uniemozliwiaja innym uzytkownikom korzystanie z sieci

    analogicznie to ze ludze wogóle wyjazdzaja samochodem na ulice, jadac do
    pracy czy jadac odwiedzic znajomch (p2p) powoduja korki uniemozliwiajac
    innym, uzytkownikom korzystanie z ulic a w szczegolnosci tym wazniejszym
    uzytkownikom czyli komunikacji miejskiej itp. powinno sie "wyfiltrowac"
    taki niewazny ruch bo przeciez z takiego niewaznego uzytkownika jest
    mniej pieniedzy niz np z autobusu.
    a gdzie wolność ?

  • 148. Data: 2005-07-11 07:21:03
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 11 Jul 2005 09:15:09 +0200, użyszkodnik DarekB <d...@g...pl>
    napisał:

    > analogicznie to ze ludze wogóle wyjazdzaja samochodem na ulice, jadac do
    > pracy czy jadac odwiedzic znajomch (p2p)

    ...zawiesc im narkotyki (pirackie oprogramowanie) :P

> [...]
    > uzytkownikom czyli komunikacji miejskiej itp. powinno sie "wyfiltrowac"
    > taki niewazny ruch bo przeciez z takiego niewaznego uzytkownika jest

    przypominam ze podatek drogowy zwany akcyza jest w cenie paliva
    (opłata za liczbe przepchnietych danych)

  • 149. Data: 2005-07-11 07:39:34
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > ...zawiesc im narkotyki (pirackie oprogramowanie) :P

    zeczywiscie, tak tez moze byc czyli powinno sie wprowadzic masowe
    łapanki, rewzje na ulicach .... kurna ... jak za okupacji ;)

    > przypominam ze podatek drogowy zwany akcyza jest w cenie paliva
    > (opłata za liczbe przepchnietych danych)

    podobno w jakims kraju jest tak ze nie wolno samemu jezdzic do pracy,
    trzeba miec pazazera. ale i na to znalezli sposob - wozą ze sobą lalki
    dmuchane :)

  • 150. Data: 2005-07-11 08:13:49
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 11 Jul 2005 09:39:34 +0200, użyszkodnik DarekB <d...@g...pl>
    napisał:

    > podobno w jakims kraju jest tak ze nie wolno samemu jezdzic do pracy,
    > trzeba miec pazazera. ale i na to znalezli sposob - wozą ze sobą lalki
    > dmuchane :)

    odnosze dziwne wrazenie ze gdyby oplata za liczbe przeslanych danych
    byla standardem to by nie bylo problemow z p2p, a uzyszkodnicy masowo
    przerzucajacy pliki byliby pozadani i by sie dla nich konstruowalo
    spejcalne promocje zachecajace do zasysania :>