  • 1. Data: 2009-04-04 13:17:55
    Temat: Problem z SMS'em ...
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Hej!

    Telefon LG Shine sieć HEYAH.
    Dostałem SMS'a któego nie mogę skasować, pojawia
    się i znika w odstępach ok 1 sekundy.
    Jedyna możliwość jaka mi przychodzi do glowy
    to skasowanie wszystkich SMS'ów na raz ... ale
    to nie rozwiązanie, a proteza rozwiązania.
    Gdy próbuję go skasować otrzymuję informację o
    tym że jest pobierany i nie można go skasować.
    Być może to jakiś MMS, nie mam skonfigurowanego
    odbioru MMS bo SMS'y wysyłane z automatycznego
    konfiguratora HEYAH nie dochodzą do mnie po ich
    wysłaniu ze strony.
    Konfiguracja ręczna jest w tym telefonie totalnie
    niezrozumiała, udalo mi się ustawić Internet
    i nie chcę już tamgrzebać.
    Nie interesuje mnie odbieranie MMS'ów, mogą
    dla mnie nie istnieć.

    Przeszukałem net i nie zauważyłem aby ktoś
    się z czymś takim spotkał.

    Nie przeszkadzałby mi to ale ten SMS'es
    owoduje rozładowanie baterii w ciągu 2-3 godzin.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2009-04-04 14:39:44
    Temat: Re: Problem z SMS'em ...
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Dałem radę ...
    To prawdopodobnie MMS, gdy SHINE nie jest
    skonfigurowany pod MMS tak się zachowuje.
    Należy wybrać pojawiającą się i znikającą
    wiadomość a następnie OPCJE -> ANULUJ
    Przerwie to pobieranie wiadomości.
    ... ja wszystko w SHINE jest to dosyć
    trudne do domyślenia się.
    To wybitnie nieergonomiczny telefon, ale
    ma doskonały kształt i jest solidnie wykonany.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com