  • 1. Data: 2009-04-04 13:55:27
    Temat: Rozliczenie Blueconecta
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Dałem sie chyba potwornie naciąć na wynalazek zwany "Blueconect" i jest to
    firmowane przez Erę..Mam komórę w tej sieci i ponieważ juz miałem dość Franc
    Telecom i Neostrady, to wykupiłem usługę i pierwsze wrażenia były dość
    optymistyczne, transfer w porywach do 320 Kb/sek i dosyć ładnie to
    śmigało.Po osiemnastu dniach stanęło i po obejrzeniu sms który "przyszedł na
    program Bluconnecta dowiedziełem sie ze przekroczyłem transfer 1
    giga.Obejrzałem w programie Bluconnecta statystyki i miałem jeszcze sporo do
    wykorzystania , ale gościu z BOK Ery wytłumaczył mi ze ten program
    przekłamuję i nie wlicza wszystkich protokółów.Dałem sie namówić na następną
    porcje 1Gb i ta porcja tez sie szybko, bo po tygodniu wykończyła.Nie
    ściągam
    żądnych plików z p2p, nie ściągam żadnej muzy ,tylko poczta i upgrade do
    windowsa i programu antywirusowego.Pozostałość to poczta i kilka
    obrazków-załączników w tej poczcie. Jako klient mam bardzo niewygodna
    "pozycje" nie mam narzędzia -programu do ewentualnej dyskusji z operatorem
    .Mimo ze ten program Blueconecta jest Ery ale nie uznają jego statystyki.
    juras

  • 2. Data: 2009-04-04 23:48:27
    Temat: Re: Rozliczenie Blueconecta
    Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>

    On Sat, 4 Apr 2009 15:55:27 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:

> [...]
    >przekłamuję i nie wlicza wszystkich protokółów.Dałem sie namówić na następn?
    >porcje 1Gb i ta porcja tez sie szybko, bo po tygodniu wykończyła.Nie
    >?ci?gam
    >ż?dnych plików z p2p, nie ?ci?gam żadnej muzy ,tylko poczta i upgrade do
    >windowsa i programu antywirusowego.Pozostało?ć to poczta i kilka
    >obrazków-zał?czników w tej poczcie. Jako klient mam bardzo niewygodna
    >"pozycje" nie mam narzędzia -programu do ewentualnej dyskusji z operatorem
    >.Mimo ze ten program Blueconecta jest Ery ale nie uznaj? jego statystyki.

    Mnie przychodza do glowy dwie rzeczy.

    Aktualizacje Windows oraz komunikator skype (nie mowie o gadaniu przez
    skype tylko o tym, ze klient z neznanych mi przyczyn potrafi nagla
    zaczac pluc pakietami jak glupi az do zrestartowana aplikacji).

    Pozdr.

    Lechu

  • 3. Data: 2009-04-05 17:13:03
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:jbsft41bc6ceaoo6ld4e255o4uphvejnbi@4ax.com...
> [...]
    > skype tylko o tym, ze klient z neznanych mi przyczyn potrafi nagla
    > zaczac pluc pakietami jak glupi az do zrestartowana aplikacji).

    Skype nie używam , w windzie mam juz dodatek service pack nr.3, co może
    jeszcze być super dużego.Aktualizacja Kaspirsky to kilka kilo dziennie. Rżną
    na kasie aż huczy i ten program statystyki który pokazuje ze jeszcze mam
    dość sporo jest przez nich olewany, a sami go dostarczyli. Zupełna załamka ,
    w życiu złodziejom nie dam 120zl za 5Gb .Smutne to ze kupujący zostaje sam
    bez pomocy,mówią ze mogę pisać odwołania ,pusty śmiech mnie ogarnia ,iść do
    złodzieja po sprawiedliwość ,kupa śmiechu.

  • 4. Data: 2009-04-05 17:58:47
    Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>

    On Sun, 5 Apr 2009 19:13:03 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:
    .

    >Skype nie używam , w windzie mam juz dodatek service pack nr.3, co może
    >jeszcze być super dużego.Aktualizacja Kaspirsky to kilka kilo dziennie. Rżn?
    >na kasie aż huczy i ten program statystyki który pokazuje ze jeszcze mam
    >do?ć sporo jest przez nich olewany, a sami go dostarczyli. Zupełna załamka ,
    >w życiu złodziejom nie dam 120zl za 5Gb .Smutne to ze kupuj?cy zostaje sam
    >bez pomocy,mówi? ze mogę pisać odwołania ,pusty ?miech mnie ogarnia ,i?ć do
    >złodzieja po sprawiedliwo?ć ,kupa ?miechu.

    Hmmm.... Ja tylko mowie, ze jest czeste, ze komp zaczyna zyc wlasnym
    zyciem. Z doswiadczenia swojego wiem, ze w kosc potrafi dac skype oraz
    aktualizacja windows. Ja uzywam BC bardzo duzo i jeszcze nie mialem
    przypadku aby przekroczyc limit ale mam najwiekszy z mozlwych. Dodam,
    ze nie oszczedzam i uzywam ile trzeba a treba duzo.

    Pozdr.

    Lechu

  • 5. Data: 2009-04-05 18:22:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Apr 2009 19:13:03 +0200, jerzyn wrote:
> [...]
    >bez pomocy,mówią ze mogę pisać odwołania ,pusty śmiech mnie ogarnia ,iść do
    >złodzieja po sprawiedliwość ,kupa śmiechu.

    Wlacz sobie monitorek karty i zobacz ile pakietow lata.
    Ewentualnie sprawdz moze czy w telefonie nie ma jakis licznikow.

    Bo moze to jednak twoja wina a nie ich ..

    No i doczytaj sie jak oni to licza, bo moze jeden pakiecik co 5 minut
    to 200kB.

    J.

  • 6. Data: 2009-04-05 18:37:14
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > Bo moze to jednak twoja wina a nie ich ..
    >
    > No i doczytaj sie jak oni to licza, bo moze jeden pakiecik co 5 minut
    Oj nie rozumiemy sie, tego Blueconecta to ja mam w kompie zwanym laptopem
    ktory uzywam w domu i na wycieczkach -:)))
    Wiecie moze Panowie gdzie jeszcze mozna sie "wyplakac"

  • 7. Data: 2009-04-06 05:43:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Apr 2009 20:37:14 +0200, jerzyn wrote:

    >Oj nie rozumiemy sie, tego Blueconecta to ja mam w kompie zwanym laptopem
    >ktory uzywam w domu i na wycieczkach -:)))

    Ale karta czy jaka tam ma postac moze swoje liczniki ma.

    >Wiecie moze Panowie gdzie jeszcze mozna sie "wyplakac"

    Ale co chcesz plakac po proznicy - albo liczniki sie zgadzaja i
    walczysz z windowsem, albo sie nie zgadzaja i wtedy mozesz plakac ze
    Era ci reklamacje odrzuca bez czytania :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-04-06 06:19:57
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    > Ale karta czy jaka tam ma postac moze swoje liczniki ma.

    No ma w programie ktory sie instaluje z chwila podłaczenia modemu do kompa i
    dowcip polega na tym ze Era tych licznikow nie uznaje, chociaz sama je
    dostarczyła .

  • 9. Data: 2009-04-06 08:13:02
    Od: " " <w...@g...pl>

    jerzyn <p...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > ..Mimo ze ten program Blueconecta jest Ery ale nie uznają jego statystyki.

    Ja mam mobilny net Orange, i przy zakładce staystyki jest napisane, że są to
    dane orientacyjne i nie są podstawą do roszczeń. Zatem pewnie w Erze jest
    podobnie, i nie dopatrzyłeś tego zapisu

  • 10. Data: 2009-04-06 08:18:08
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    a konsultant powiedzial Ci ze limit ktory masz 1GB to jest limit ŁĄCZNIE za
    dane wysłane i odebrane???

    Pozdrawiam. :)