  • 1. Data: 2009-06-23 18:08:32
    Temat: Problem z drukarką HP Photosmart 7660
    Od: Pud <c...@g...com>

    Jak w temacie. Otóż po pół rocznym nieużytkowaniu drukarki zakupiłem
    nowe tusze. Problem polega na wyświetlającym się po włączeniu drukarki
    komunikacie "photo tray is engaged disegage it and press ok" Komunikat
    uniemożliwia mi wydrukowanie strony testowej i wogóle jakielkolwiek
    drukowanie. Komunikat pojawia się zarówno przy włożonym kartridżu jak
    i wyjętym. Co to może być? Ostatnio miałem przeprowadzke i czy
    istnieje możliwość że uszkodziłem drukarke??

  • 2. Data: 2009-06-23 18:31:10
    Temat: Re: Problem z drukarką HP Photosmart 7660
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 11:08:32 -0700 (PDT), Pud napisał(a):

    > Jak w temacie. Otóż po pół rocznym nieużytkowaniu drukarki zakupiłem
    > nowe tusze. Problem polega na wyświetlającym się po włączeniu drukarki
    > komunikacie "photo tray is engaged disegage it and press ok" Komunikat
    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=
    bpy21060&lc=en&dlc=en&cc=ar&lang=en&rule=13377&produ
    ct=72891

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-06-23 18:58:38
    Od: Pud <c...@g...com>

    Przy pierwszej opcji nie moge się dostać do menu za pomocą żadnego z
    klawiszy. Po włączeniu drukarki pojawia się obcja skalibrowania klikam
    ok i wyskakuje komunikat"photo tray is engaged disegage it and press
    ok". Przy drugiej opcji nie rozumię punktu

    6. Verify that sliding the photo tray lever out and away from the
    printer disengages the photo tray.

  • 4. Data: 2009-06-23 19:11:31
    Od: Pud <c...@g...com>

    Problem rozwiązany. Miałem przesuniętą suwnice przy górnym podajniku
    papieru, tak jakbym miał drukować z górnego. Po przesunięciu we
    właściwe miejsce wszystko działa. Aż wstyd się przyznać że to taka
    bzdura. Dziękuje za pomoc w temacie