  • 1. Data: 2009-06-23 14:20:47
    Temat: Nowy komputer
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    pomału szykuję się do złożenia nowego komputera, opartego na procku
    intela core2 duo ok. 2GHz , jako płytę główna wybrałem Gigabyte
    GA-G33-DS3R , 4 2 GB RAM,u co sądzicie. nt. tej płyty ??

  • 2. Data: 2009-06-23 14:32:07
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Gupik" napisał:

    > jako płytę główna wybrałem Gigabyte GA-G33-DS3R , 4 2 GB RAM,u co
    > sądzicie. nt. tej płyty ??

    Że trudno będzie Ci w nią wcisnąć te 42 GB RAM-u...

    JoteR

  • 3. Data: 2009-06-23 14:35:08
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    sorki, 2 GB [ na początek ] :)

  • 4. Data: 2009-06-24 13:57:28
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 23-06-2009 o 16:20 Gupik napisał na pl.comp.pecet:

    > pomału szykuję się do złożenia nowego komputera, opartego na procku
    > intela core2 duo ok. 2GHz , jako płytę główna wybrałem Gigabyte
    > GA-G33-DS3R , 4 2 GB RAM,u co sądzicie. nt. tej płyty ??

    Płyta OK, ale grafika słabiutka. Proponuję procesor Pentium Dual Core
    E5200.

    --
    Wiesław
    Opera Mail