  • 1. Data: 2009-06-23 16:54:04
    Temat: dysk twardy Barracuda 7200.7 - jak reanimowac?
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    witam,

    wczoraj windows napisal mi "unable to save all data... itd", a dysk zaczal
    delikatnie stukac, tak raz na sekunde.

    po wlaczeniu komputera dysk startuje, a nastepnie podlaczony do:
    1. kontrolera BXowego - wykrywa typ, ale komputer nie idzie dalej, dysk jest
    cichy
    2. HPT370 - nie wykrywa go, przy akompaniamencie tego stuku. to mniej stuk, a
    bardziej narastajacy, ostro zakonczony sygnal.

    inny dysk podlaczony do HPTka dziala, rzeczony dysk na interfejsie do USB nie
    jest widoczny

    definitywnie wiec moja 7200.7 padla. pytanie, czy da sie cos z nia zrobic, czy
    na smietnik. to jest jeszcze ATA, wiec w tej chwili wart majatek ;)

    pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 2. Data: 2009-06-24 10:58:12
    Temat: Re: dysk twardy Barracuda 7200.7 - jak reanimowac?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <4a4108b2$1@news.home.net.pl>, radxcell napisał(a):

> [...]
    > na smietnik. to jest jeszcze ATA, wiec w tej chwili wart majatek ;)

    Rozumiem, że danych żadnych tam nie miałeś cennych.
    To wyrzuć na "śmietnik" i kup nowy.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-06-24 14:12:18
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh441m4.jir.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

    > Rozumiem, że danych żadnych tam nie miałeś cennych.
    > To wyrzuć na "śmietnik" i kup nowy.
    >
    > Jacek
    a tam zaraz na śmietnik, najpierw rozkręcić ,wyjąć magnes ,bardzo mocy i
    dobry przyda się do zbierania rozsypanych szpilek,
    talerze wyjąć ,ładne blyszczące dać dzieciom do zabawy resztę dopiero
    wywalić, zawsze cos odzyskasz

    jhr

  • 4. Data: 2009-07-05 10:12:41
    Temat: Re: dysk twardy Barracuda 7200.7 - resurrection
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    po dwoch tygodniach lezenia w kacie, dysk... ozyl.

    normalnie wystartowal, w Windowsie jest widoczny, dane sa odczytywane, wlasnie
    przeszlo 20% testu bad sectorow i nic...

    ktos z Was orientuje sie wtf? :)

    pozdr, rdx